Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Co daje wam radość i poczucie spełnienia w życiu?

Kończę w tym roku studia, od dłuższego czasu pracuję w branży technologicznej i nie mam raczej problemu z hajsem czy zmianą pracy. Generalnie lubię to co robię, świadomie i w pełni odpowiedzialnie wybrałem tę branżę. Ciężko pracowałem, żeby zdobyć jako takie umiejętności. Mam również zainteresowania, które przynoszą mi satysfakcję. Sfera uczuciowo-osobista również mnie zadowala ( ͡° ͜ʖ ͡°). Dawniej marzyłem o takim stanie w życiu i wyobrażałem go sobie jako coś zajebistego.

Jednak coraz częściej przychodzą momenty, kiedy zdaję sobie sprawę, że to wszystko nie ma tak naprawdę żadnej wartości. To, że zrobię kolejny projekt w robocie lub dla siebie nie zmieni świata ani mojego miejsca w nim. Cyferki odkładane na konto wcale nie powodują zadowolenia, tylko chęć posiadania jeszcze wyższych numerków. Udana inwestycja cieszy tylko przez chwilę a później włącza ambicję na jeszcze więcej. Czy wielu ludzi tak ma? Czy stąd się bierze pracoholizm, depresja i samobójstwa? Od wiecznej pogoni za celem, którego tak naprawdę nie ma? Wieczne niezadowolenie, które każe #!$%@?ć jeszcze bardziej i tym samym wpędza w coraz większy dołek emocjonalny? Jak wrzucić na luz i nie brać świata zbyt poważnie?

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
ID: #5f88cabf605297c54a62c914
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: Precypitat
Przekaż darowiznę
  • 10
@AnonimoweMirkoWyznania: Ciesz sie że nie zdychasz od pasożytów, chorób i dzikich zwierząt - tak jak to niedawno robili ludzie zanim powstała cywilizacja.