Wpis z mikrobloga

Poszukuję optymalnego rozwiązania, które pozwoliłoby na sprawniejsze zarządzanie zamówieniami/zleceniami w #firma (czyli takie coś a'la #crm ?)
Biorę pod uwagę zarówno coś gotowego w chmurze jak i coś do postawienia lokalnie czy nawet i #wordpress a może po prostu coś pokroju jira/trello?

Chodzi głównie o możliwość wklepania zlecenia z informacjami: co to za klient, szczegóły zamówienia, terminy, możliwość dodania załączników, odhaczenie płatności etc.
Czyli w skrócie coś co ułatwi i wprowadzi porządek.

#kiciochpyta #handel #biznes #sprzedaz
  • 11
@KolejnyMirek: w zdecydowanej większości to zamówienia mailowe, firma -> firma czy pośrednik -> firma. Chodzi o porządkowanie tego w jednym miejscu. Zastanawiam się coraz bardziej nad rozwiązaniem z Trello
@KolejnyMirek:
Pipedrive
Ostatnio szukałem CRM i ten mi się bardzo spodobał. Dlaczego?
Bo na pierwszu rzut oka jest prosty i łatwo się go rozbudowuje o dodatkowe pola i elementy. Co prawda bardzo skomplikowanych rzeczy się nie da ale mi sie udało wszystko co chciałem.
Jest integracja z aplikacją mobilną wiej jak ktoś z klientów dzowni to się wszystko rejestruje i podpina, mozna popdiąć skrzynke mailową(niestety już 2 poziom kosztu) no i
@Kin333: nie ta osobę zawołałem, sorry
Z minusów jeszcze to że to nie jest polskie narzędzie, ale APi się integruje banalnie prosto, narzedzia do testowania sobie zapytań API są super proste
@zibizz1: Dzięki, trafiłem też na to, ale cena troszkę się nie podoba. Ma to być testowe rozwiązanie czy się przyjmie, nie wymaga tylu integracji, a tu 12€ per user, hmm. Na ten moment myślałem o dostępie dla min. 5, więc już wtedy sumka się zwiększa. Chyba, że coś źle wyczytałem.
@Kin333: Polecam https://optimasales.pl szczególnie jak dla większej liczby osób pracujących zespołowo, jeden z modułów oprócz standardu który jest w CRMach to serwis/realizacje który właśnie do tego służy.

Jest również moduł ofert, który pozwala łatwo wysyłać ładne oferty do klientów np. z wyceną.

Możliwość integracji z dowolnym e-mailem, dzieki czemu e-maile klientow beda ładnie poukładane w ich kartach.

oraz wiele innych ciekawych rzeczy jak grupowanie danych, etykietowanie kontaktów, zleceń itd.

Zapraszam do
@Kin333: Mi też cena się nie podoba, ale 50zł/osobe to standard we wszystkich CRMach. Tzn są jakieś np za 20zł ale wtedy mają tak poobcinane funkcjonalności że nie da się używać. W najtańszej wersji możesz w pipedrive poprostu przekazywać maile(forward na przychodzące lub BCC na wychodzące) , ale taka pełna synchronizacja jest w wersji za ~100zł co już jest zabójczą kwotą ale wtedy konto mailowe można obsługiwać z CRM, klikasz w
@TrueShutDown: optimasales.pl też wygląda fajnie ale zabrakło mi:
1. możliwości łatwego przetestowania (wpisuje tylko email (ewentualnie potwierdzam) a nie formularz z 12 polami)
2. Albo jeśli sa obawy że użytkownik sie pogubi to przynajmniej filmików wyraźnie jak coś można zrobić w systemie, lub animacji z ekranu a nie jakieś lekko rozmyte w perspektywie gdzie poł ekranu to tło (tak wiem że utrzymanie takich filmików jest uciążliwe)
3. informacji czy jest API
@zibizz1:
dzięki że poświęciłeś chwilę na przyjrzenie się naszemu systemowi :)

1. możliwości łatwego przetestowania (wpisuje tylko email (ewentualnie potwierdzam) a nie formularz z 12 polami)

To jest u nas trochę kwestia dyskusyjna właśnie jak szybko dać dostęp do demo i komu, bo często właśnie potrzeba 20 min spotkania zdalnego lub rozmowy telefonicznej żeby oprowadzić po programie, bo jak ktoś sam poklika to są rozbieżności. No i kwestia konkurencji, mamy trochę
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@TrueShutDown: Rozumiem. Wiem że moje uwagi mogą być bez sensu bo każdemu potrzeba czegoś innego. Ja pewnie jestem w mniejszości ale potrzebowałem takich rzeczy jak:
- gdy użytkownik zmienia etap to wysyłają się spersonalizowane emaile/smsy z szablonów (np webhook)
- gdy ktoś w zewnętrznym systemie wykona jakąś pracę to aktualizuje też automatycznie temat w CRM. Np po napisaniu tekstu nasz pracownik przesuwa do "napisany" i wtedy tekst automatycznie wysyłka się do
@zibizz1:
Inny punk widzenia jest zawsze w cenie. To pozwala przemyśleć pewne rzeczy po nowemu, z innej perspektywy.
Dzięki, ze podzieliłeś się z nami informacją czego potrzebowałeś gdy szukałeś takiego rozwiązania.
OptimaSales składa się z 3 modułów (marketing->sprzedaż->realizacje i serwis), dzięki temu można mieć wszystko w jednej bazie,
zachowując ciągłość pracy zespołu. Jak w sztafecie, przekazując pałeczkę.
Zbędne są jakieś zewnętrzne dodatki, które mogą ale nie muszą podrażać całkowity koszt rozwiązania,