Aktywne Wpisy
Sylvio19 +32
Nikt mi nie wmówi, że busiarz to normalny człowiek jak każdy inny xD #bekaztransa #busiarze #kierowcy
Jeżeli nauczyciele w szkole charakteryzowali Cię przymiotnikami:
"Cichy. Spokojny. Grzeczny"
to wiedz, że słowa te stanowiły wyrok śmierci społecznej.
#przegryw #przegrywpo30tce
"Cichy. Spokojny. Grzeczny"
to wiedz, że słowa te stanowiły wyrok śmierci społecznej.
#przegryw #przegrywpo30tce
Biorę pod uwagę zarówno coś gotowego w chmurze jak i coś do postawienia lokalnie czy nawet i #wordpress a może po prostu coś pokroju jira/trello?
Chodzi głównie o możliwość wklepania zlecenia z informacjami: co to za klient, szczegóły zamówienia, terminy, możliwość dodania załączników, odhaczenie płatności etc.
Czyli w skrócie coś co ułatwi i wprowadzi porządek.
#kiciochpyta #handel #biznes #sprzedaz
Pipedrive
Ostatnio szukałem CRM i ten mi się bardzo spodobał. Dlaczego?
Bo na pierwszu rzut oka jest prosty i łatwo się go rozbudowuje o dodatkowe pola i elementy. Co prawda bardzo skomplikowanych rzeczy się nie da ale mi sie udało wszystko co chciałem.
Jest integracja z aplikacją mobilną wiej jak ktoś z klientów dzowni to się wszystko rejestruje i podpina, mozna popdiąć skrzynke mailową(niestety już 2 poziom kosztu) no i
Z minusów jeszcze to że to nie jest polskie narzędzie, ale APi się integruje banalnie prosto, narzedzia do testowania sobie zapytań API są super proste
Jest również moduł ofert, który pozwala łatwo wysyłać ładne oferty do klientów np. z wyceną.
Możliwość integracji z dowolnym e-mailem, dzieki czemu e-maile klientow beda ładnie poukładane w ich kartach.
oraz wiele innych ciekawych rzeczy jak grupowanie danych, etykietowanie kontaktów, zleceń itd.
Zapraszam do
1. możliwości łatwego przetestowania (wpisuje tylko email (ewentualnie potwierdzam) a nie formularz z 12 polami)
2. Albo jeśli sa obawy że użytkownik sie pogubi to przynajmniej filmików wyraźnie jak coś można zrobić w systemie, lub animacji z ekranu a nie jakieś lekko rozmyte w perspektywie gdzie poł ekranu to tło (tak wiem że utrzymanie takich filmików jest uciążliwe)
3. informacji czy jest API
dzięki że poświęciłeś chwilę na przyjrzenie się naszemu systemowi :)
To jest u nas trochę kwestia dyskusyjna właśnie jak szybko dać dostęp do demo i komu, bo często właśnie potrzeba 20 min spotkania zdalnego lub rozmowy telefonicznej żeby oprowadzić po programie, bo jak ktoś sam poklika to są rozbieżności. No i kwestia konkurencji, mamy trochę
- gdy użytkownik zmienia etap to wysyłają się spersonalizowane emaile/smsy z szablonów (np webhook)
- gdy ktoś w zewnętrznym systemie wykona jakąś pracę to aktualizuje też automatycznie temat w CRM. Np po napisaniu tekstu nasz pracownik przesuwa do "napisany" i wtedy tekst automatycznie wysyłka się do
Inny punk widzenia jest zawsze w cenie. To pozwala przemyśleć pewne rzeczy po nowemu, z innej perspektywy.
Dzięki, ze podzieliłeś się z nami informacją czego potrzebowałeś gdy szukałeś takiego rozwiązania.
OptimaSales składa się z 3 modułów (marketing->sprzedaż->realizacje i serwis), dzięki temu można mieć wszystko w jednej bazie,
zachowując ciągłość pracy zespołu. Jak w sztafecie, przekazując pałeczkę.
Zbędne są jakieś zewnętrzne dodatki, które mogą ale nie muszą podrażać całkowity koszt rozwiązania,