Wpis z mikrobloga

Mirki, brać GTX 1660 Super, czy da radę coś lepiej tak do 500zł więcej max? Będę kupował kompa na black friday, więc nie ma pośpiechu, ale sam nie wiem czy zostać przy tej karcie. Wydaje mi się, że wystarczy mi na moje potrzeby. Co myślicie o serii RTX 2xxx? Podrzucam mój zestaw poniżej. Nie jestem jeszcze pewien co do płyty głównej, bo nie znam się po prostu. Jakieś rady? Stockowe chłodzenie do ryzena wystarczy, czy dokupić Fortisa 3? Ten RAM ma odpowiednie taktowanie do tego procka?

https://www.x-kom.pl/lista/t97ahsemy

#komputery #pcmasterrace #gry #xkom #pytaniedoeksperta #pytanie
  • 22
Mirki, brać GTX 1660 Super, czy da radę coś lepiej tak do 500zł max


@UkrywamSie: A co to za dziwne pytanie? Czy brać kartę do 1200zł czy 500zł 2x gorszą? Z jakiej paki to pytanie? Kto ma wiedzieć jaka karta Ci starczy?

RAM jak się uda weź 3600CL16. Nie powinny być dużo droższe.

Chłodzenie starczy jak nie przeszkadza Ci, że czasem zawieje.

Zresztą to black friday może się wiele zmienić.

Co
za 5 stówek nie dostaniesz 1660 s... do 8 stówek może zejdzie za jakąś dobrą wersje. Kupiłem z okazji PNY za 750 ale nie przypasował mi jej szum i sprzedałem. Może jakąś wersję z 3 wiatrakami, muszę poszukać która najcichsza. Ceny w x-kom są wysokie. Poluj na okazje na pepper
@UkrywamSie: A, czyli czy coś lepszego... to zmienia postać rzeczy. Za +500zł to już w promkach 2070 Super, ale to już karta na powyżej Full HD. Masz taki monitor? 1660 Super starcza do Full HD, ale nie zawsze na ultra, zwykły 2060 na Ultra, ale zwykle lepiej brać 5600XT od AMD. Wszystko zależy do czego to ma być używane i jakie ustawienia gier.