Wpis z mikrobloga

Kiedyś na imprezie poznałem pewną różowa. Wiadomo gadka szmatka, postawiłem drina. Ogólnie super się gadało. Po kilku następnych spotkaniach zostaliśmy parą. Były zegzy czułe słówka wiadomo. Po 3 latach juz mieszkaliśmy razem. I to pojawił się problem. Czy to czas na oswiadczyny? Czas leciał. Ona bejbików nie chciala, ja zresztą też nie. Ogólnie miałem już pierścionek więc... XD miałem taki pomysł, żeby zabrać ją do Grecji i tam w jakieś restauracji przy winku się jej zapytać. Ale wirus pokrzyżował plany. Minęło 2 miesiące i nic nie zrobiłem. Kumpel mi doradzil ze jak już robić to żeby zapamiętała do końca życia. Ja sie bałem xd ale co zrobić... Cos trzeba. Wraz z kumplem wybralsimy Portugalię. Tam w miarę nie bylo takich restrykcji więc można było jechac. I nastal dzień wyjazdu. 5 razy spraedzalem czy na pewno wziąłem pierścionek. Przylecieliśmy. Hotel spoko, basen maly ale co zrobić. Nie jestem #programista15k Drugiego dnia zorganizowałem nam kolację. W takiej malej uliczce było kilka restauracji. Wiadomo świeczki, jakies wiszace kwiaty itp. Zamówiłem wino zeby to jakoś wyglądało. Gdy juz wypiliśmy czułem ze nadal nie dam rady siw oświadczyć. Myślalem czy to dobry pomysł. Zamówiliśmy drugie wino. Jak wypiłem kolejna lampkę od razu lepiej się poczułem. Naszla mnie jakas odwaga czy coś. Obok był balkon a obok niego stała drabina. To nie mógł byc przypadek. Wszedłem tam z myślą by wykrzyczeć jej ze ją kocham i czy wyjdzie za mnie. Zapomnialem dopisac ze mam lęk wysokości i to bardz. Alkohol pomógł jakoś wszedłem. Ona patrzyla podejrzliwym wzrokiem na mnie jakby cos przeczuwała. Podszedlem do barierki wziąłem oddech i juz miałem krzyczeć, gdy popatrzyłem w dół. Cale życie stanęło mi przed oczami, ale se myślę jak juz tu jestem wydałem kupe siana... Krzycze. Kkkk-ocha-ni-e jaaaa...(tutaj mnie zatkało, spanikowalem)