Wpis z mikrobloga

Siemka, szybka akcja. Kiedyś czytałem na wykopie, ze nigdy nie wolno anulować rezerwacji na booking jeśli wynajmujący bardzo nalega. Jestem właśnie w takiej sytuacji. Rodzice za pół godziny będą w miejscu docelowym, a pan mówi, ze nie ma miejsca w hotelu i mamy anulować rezerwacje i odda pieniądze. Co robić ? #booking #wakacje #prawo #podroze
  • 17
  • Odpowiedz
  • 63
@Nild
Kiedyś czytałem że w takim przypadku info do booking i oni wlepią jakąś karę i ogarną inne miejsce. Coś takiego chyba było. W każdym bądź razie nie anuluj.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 3
@Nild: Dzwonić do Bookingu. Booking wam znajdzie porównywalny nocleg w okolicy, a kosztami obciąży hotel, który w ostatniej chwili zorientował się, że ma overbooking.
Jak wy anulujecie, to (w zależności od warunków rezerwacji) dostaniecie po jakimś czasie pieniądze z powrotem, ale reszta spoczywa na was.
  • Odpowiedz
@grap: Póki co nie anuluje, nie wiem czy gościu jest Januszem czy nornalnym gościem, ale kto godzinę przed rezerwacja dzwoni i chce anulować rezerwacje ?
@jariosalieri: Gdyby to był sezon to pewnie bezproblemowo by coś znaleźli, a oni w internecie nie potrafią, wiec musieliby jeździć i pytać.. to trochę męczące jednak.
  • Odpowiedz
@Nild: akurat mój znajomy zaczął w tym roku przygodę z booking i też raz mu się zdarzyło, że dzwonił do innych z pytaniem o pokój, bo też mu nagle wyszło, że ma o jedną rezerwację za dużo. Więc ja na to patrze z innej strony, poza tym czasami bez bookingu można znaleźć taniej i lepiej. Zależy czy duża miejscowość. Po sezonie łatwiej trafić na dobre oferty cenowe.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 12
@Nild: jak hotelarz w #!$%@? poleciał to zgłoś do booking u. Dostaniesz nocleg w tym samym albo wyższym standarcie za hajs który rezerowales. Oczywiście gdzieś w pobliżu
  • Odpowiedz
@Nild: Niczego nie odwołuj. To nie twoja wina że on nie wywiązał się z umowy. Booking w takim przypadku zorganizuje ci Nocleg na okres który miałeś opłacony w Tym samym mieście nie pobierając dodatkowej opłaty. Musisz tylko skontaktować się z infolinią
  • Odpowiedz
@Nild: tak ci tu wszyscy słodzą na Booking, a ja ci tylko napiszę, żebyś w razie czego nie był zdziwiony jeśli się na ciebie wypną i powiedzą "sory, ale nie nasza sprawa, radź sobie sam".
  • Odpowiedz
ROZWIĄZANIE!
Rodzice pojechali na miejsce, powiedzieli panu, ze nie anulują rezerwacji i zaproponował im inny pokoj.. apartament ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz