Wpis z mikrobloga

Tak sobie myślę nad bronią 1h oraz 2h i doszedłem do wniosku, że ostatecznym argumentem na korzyść broni 1h jest to, że można do niej zdobyć aż 51% bonusu. Wystarczy więc nauczyć się tylko 39% za PN, a resztę zaoszczędzoną w ten sposób wydać np. na siłę.

#gothic #gothic2
  • 26
  • Odpowiedz
  • 0
@Karatte czysto technicznie, to różnica między 2h i 1h to fakt, że pod koniec przeciwników zabija się albo na 2-3 ciosy, albo na 3-4 ciosy.

Na moje oko to 1h oferuje lepszy dps, jej główną zaletą jest dynamika walki i łatwość w wykonywaniu uników, dzięki czemu walka z kilkoma przeciwnikami jest względnie łatwa.

@kamillus9 ja tam wolę zestaw wojownika i mieć kontrolę nad otrzymywanymi obrażeniami ( ͡º ͜ʖ
  • Odpowiedz
  • 0
@kamillus9
@Edi93
@Karatte
Może któryś z was mi powie, kiedyś zastanawiałem się jaka jest najlepsza broń 1h i 2h dla każdej klasy w każdym rozdziale. Takie, które można kupić lub gdzieś znaleźć, nie licząc szponu beliara.
  • Odpowiedz
@Helong: Miecz mistrzowski* i Smocza Zguba, klasa nie gra roli.
Rozdział też bo obie można mieć już w pierwszym.

*Orkowa ma 10 więcej alfy i taki sam zasięg, ale nie daje +10%
  • Odpowiedz
@Helong: Najlepszą bronią 1h w grze jest "Magiczne ostrze na smoki", a bronią 2h jedna z tych co wymieniłem nad twoim postem. Co do broni w danych rozdziałach to nie ma co się za bardzo rozwodzić, bo to w dużej mierze zależy od twoich statystyk jak je rozwijasz.
  • Odpowiedz
@kamillus9: w jakim 3? jaskinia jest dostępna od początku gry, wyczyścić ją też można spokojnie bo potrzeba trzech błyskawic i dwóch zniszczeń, wszystko do znalezienia/kupienia
  • Odpowiedz
@Karatte: Tak w takim sensie.
Nie wydaje mi się to możliwe, żeby zdobyć 160 siły w drugim rozdziale, a tym bardziej "spokojnie". Tym bardziej, że ze wszystkich tabliczek masz 22 pkt siły.
  • Odpowiedz
@kamillus9: ze wszystkich bonusów w 2 rozdziale włącznie masz równo 100, do tego 60 bazowej i pyk jest 160. Można oczywiście więcej jak nie dasz nic w % z miecza ale nie warto.
To oczywiście po Jarke bo druga tabliczka +6 jest w świątyni.
  • Odpowiedz
@Karatte: Skąd Ci wyszło aż 100 dodatkowych punktów siły w drugim rozdziale? Przy założeniu, że zrobimy na ten etap mikstury siły z dostępnych smoczych korzeni wychodzi jakieś 70pkt siły.
  • Odpowiedz