Wpis z mikrobloga

Chłop chyba z TVP XD oglądałem ten film od Digital Foundry. Przez 90% czasu we wszystkich grach było 59-60 fps. W sumie trochę trzeba było się naszukać żeby wyłapać 50-54fps. Jak na gry nieoptymalizowane, bez żadnego pacza dla mnie ok wyniki


@FalafelNaWynos: Nie wiem na co narzekać. Te gry nie były tworze z myślą odpalania na SSD. Plus te gry nie były projektowane aby osiągać wysoki FPS. Niezależnie od mocy może
#xboxone #xbox #ps4 #ps5 #pcmasterrace Pierwsze egzemplarze Xbox Series X dotarly do testerow - niestety jest tragedia nie wiem co gorsze te fpsy czy ladowania wolniejsze niz na moim SSD z 2015 W komentarzach ssy reszty


@sedziakalosz: mnie najbardziej śmieszy że oni porównuja te obie konsole a xbox one x nie miał ssd, czyli porównuja zwykły dysk z SSD XD ( ͡° ͜ʖ ͡°)
via Wykop Mobilny (Android)
  • 96
@Variv: ogólnie ten wpis od opa to jest trzask pękającej dupy jak z Nowego Targu do Jastarni.
Specjaliści w branży którzy testowali te gry mówią o ogromnym osiągnięciu a typ wyskakuje ze swoimi mądrościami.
Gry bez patcha, które nie wykorzystują mocy RDNA2 dostają boosta do fps nawet o 100% tylko dzięki mocniejszemu CPU i większej ilości Compute Unit. Gry projektowane na zupełnie inną architekturę, które nie są dostosowane do korzystania z