Wpis z mikrobloga

@sedziakalosz: przejrzałem na szybko filmik Digital Foundry, więc nie jestem pewien, ale czy oni nie wspominali, że gry ze wstecznej kompatybilności nie wykorzystują przewagi architektury RDNA 2.0, więc w przypadku ewentualnego patcha może być lepiej?
  • Odpowiedz
konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 118
@aIkohoIik: w grach z poprzedniej generacji odpalonych tak po prostu, bez jakiejkolwiek ingerencji developera czy Microsoftu, na PS5 dostaniesz wydajność bazowego PS4 o ile gra odpali ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@sedziakalosz Chłop chyba z TVP XD oglądałem ten film od Digital Foundry. Przez 90% czasu we wszystkich grach było 59-60 fps. W sumie trochę trzeba było się naszukać żeby wyłapać 50-54fps. Jak na gry nieoptymalizowane, bez żadnego pacza dla mnie ok wyniki
  • Odpowiedz
@sedziakalosz: Kto niby wymagał 60fps w grach we wstecznej które nawet nie były dotykane? Skoro na xboxie jest 60fps z drobnymi spadkami to znaczy, że na ps5 może być tylko gorzej o ile w ogóle dadzą jakąkolwiek możliwość wykorzystania mocy w starych grach.
  • Odpowiedz
No i klasycznie jak co generacje


@sedziakalosz: Już widzę jak PS5 daje sobie lepiej radę xD Ogarnij wewnętrznego fanboja $ony bo nawet mnie ogarnia wstyd... a ja nawet nie mam konsoli ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz