Wpis z mikrobloga

Jakby taki manewr wykonał Polski mistrz świata piątkowych treningów oraz trzech skoczni w symulatorze to powrutowe koszulki z podpisem
"On to nadal Ma!" schodziłyby z półek jak Crocsy z Lidla.


#f1
Shewie - Jakby taki manewr wykonał Polski mistrz świata piątkowych treningów oraz trz...
  • 23
  • Odpowiedz
@ManiacTeam: No ale jeśli wierzyć padokowym mejwenom, to np. taki Magnussen jest już praktycznie na wylocie z formuły pierwszej i uwierz mi na słowo, że raczej żaden Duńczyk nie założy strony powrutkevina.dk
  • Odpowiedz
@smutny_kojot: Ale strona o powrocie Roberta miała inną genezę powstania. Pamiętasz również jak Kamui Kobayashi założył zbiórkę w 2012 żeby kupić sobie fotel w F1, na szczęście mu się to nie udało i to on do dziś dzierży rekord toru w Le Mans?
  • Odpowiedz
@smutny_kojot: Tak, skończyło się tym, że jeździł rozpadającym się szrotem w zespole z niekompetentną szefową, która o zarządzaniu zespołem nie miała pojęcia. Główny konstruktor uciekł jak szczur z tonącego okrętu zostawiając niedokończony projekt. Jak to się mogło udać?
  • Odpowiedz
@smutny_kojot: Łatwość powiadasz? Tak naprawdę nie wiemy kto jeszcze startował w tym przetargu, kto co oferował i ile.
Wybrano ofertę Roberta i Orlenu z prostych przyczyn.
1. Stabilność finansowa sponsora.
2. Wartość marketingowa kierowcy.

Reszta to tylko domysły i gdybanie. Również nie wiadomo co by było, gdyby SMP Bank dał więcej za fotel dla Sirotkina.
  • Odpowiedz
@Shewie: No tak #!$%@?, to dziwne że w Polsce się polakowi kibicuje czy co. XDD Podejrzewam że nie jeden fan Magnussena się tym równie cieszył co fani RK jego startami. Nie widzę tu żadnej sprzeczności.

Sport to przede wszystkim emocje dla większości ludzi. Jeśli masz podejście że patrzysz na sam manewr, a nie na kierowcę i narodowość to spoko, ale nie dla wszystkich to tak działa.
  • Odpowiedz
@ManiacTeam: akurat wartość marketingowa Roberta jest znikoma poza Polską.
Skoro Orlen postawił na ekspansję i rebranding w Niemczech to naturalnym wyborem powinien być niemiecki kierowca, taki jak np. Hulk. Nie oszukujmy się, to wszystko było robione na kolanie i nie jest elementem długoletniej strategii bo coś takiego jak długoletnia strategia nie istnieje w umyśle żadnego polskiego polityka.
  • Odpowiedz
@ManiacTeam: Jakoś dziwnym trafem w żadnym normalnym zespole nie udało się tego fotela załatwić pomimo tej samej stabilności sponsora i wartości marketingowej Kubicy. Jak było tak cukierkowo, to może Kubica niepotrzebnie sam z siebie ogłosił odejście po sezonie z tego idealnego układu.
  • Odpowiedz
@snieznykoczkodan: Tak nie do końca. Skoro Robert jest bardzo dobrze znany poza Polską to również jego wartość marketingowa jest trochę większa niż znikoma. Ale ok.
Skoro Orlen pozostawił na ekspansję to i tak nic nie miał do powiedzenia w kwestii obsady fotela nie będąc nawet sponsorem tytularnym. Poza tym rok wcześniej zakontraktowano Russela i oboje się snuli po garażu jak smród po gaciach.
To o czym piszesz sprawdziłoby się tylko w
  • Odpowiedz