Wpis z mikrobloga

Dobry wieczór.

Pisałem post tydzień temu drobny bo drobny o zmianie sylwetki generalnie dotychczasowego życia.
Przechodząc do sedna jestem już za granica mam nowa prace na lini produkcyjnej znanej marki samochodowej by było jasne specjalista żadnym nie jestem zawodu mechanika nie mam robię jedna bądź dwie rzeczy na lince produkcyjnej tylko to.

Czas chyba pożegnać się na chociażby 3 lata tyle sobie dałem na zrealizowanie swojego marzenia odnośnie sylwetki nowego samochodu ale przede wszystkim mojej głowy która chce naprawić.
Nie chce rzucać tutaj słów na wiatr nagrałem dzisiaj film opowiedziałem w nim o wszystkim co mnie dotknęło generalnie przelałem każda myśl.
Nie będę publikować niczego przez ten czas ale postanowiłem nagrywać każdy ważniejszy, przełomowy moment w swoim życiu i wklejać go do filmu który planuje wrzucić wraz z ukończeniem zamierzonych celów które sobie wyznaczyłem.
Niektórzy powiedzą po co?
Wiecie jest wiele osób które siedzą zamknięte w piwnicy i lekko mówiąc „niezbyt chce im się żyć”.
Tym filmem chce pokazać jak w młodym wieku z samym zaparciem i ciężka praca można osiągnąć wiele.

To nie będzie krótki film będę relacjonować co kilka dni jak wspomniałem ważniejsze momenty chwilowe zawahania nastroju wrzucę tam wszystko co będzie ważne dla osoby która zdecyduje się na taki krok i zrobi coś w tym życiu.
Jeśli ktoś kiedyś będzie tutaj jeszcze aktywny mowa o 2,3 latach w przód to dodajcie do ulubionych ja was wywołam i obiecuje wam sobie dopnę swego.
Chciałbym pozdrowić wszystkie osoby na tym tagu najbardziej tych którzy naprawdę się męczą i musza żyć z dnia na dzień robię to dla siebie ale i dla was chce po tym czasie przedstawić wszystko w filmie.

Przykro trochę postawiłem sobie wysokie, ambitne cele raczej będę unikać spoglądania tutaj staje się od tego momentu człowiekiem obserwatorem - będę sobie gdzieś z boku czytać i analizować.
„Nie rozstaje się z wykopem na zawsze”