Wpis z mikrobloga

Po Panigale V4R i CBR 1000 RR-R SP do grona motocykli wyścigowych z drogową homologacją dołącza BMW z modelem M1000 RR.
Tak to S1000 RR, tak trochę jakby , bazą jest ten sam silnik, ale już 209 bhp 196 kg wagi gotowej dojazdy. Wymienione tłoki i korbowody, stopień sprężania 13.3:1, czerwone pole zaczynające się przy 15100 obrotów, i więcej tytanu w tytanie, oraz karbonowe skrzydła dające dodatkowe 13.4 kilogram docisku przy 300 km/h ( ͡° ͜ʖ ͡°)-
Oraz wiele innych drobnostek, które mogą się przydać na torze ale nie koniecznie na drodze... lub odwrotnie jak choćby podgrzewane manetki czy tempomat.
Oczywiście jak na M wersję przystało za dodatkowe £4100 możecie sobie dokupić M Competition Pakiet skoro postanowiliście wydać już wydać £30,935.
Ile to będzie na polskie złote sami sobie przeliczcie. Motocykl z ceną mieści się w limicie WSBK motocykla produkcyjnego w wysokości 40k €.
Jeździł bym.
#motocykle #wsbk
źródło: comment_1600872913KFDfH7uFhGXWwpZD5wYE6q.jpg
  • 9
@Jofiel jest ładny, ale Honda jednak bardziej do mnie przemawia, zresztą jeżdżę na CBR1000 z 2009. Ducat to jest włoska piękność, jak brałem CBR to myślałem nad 848 ale rozum wygrał jednak.
@dambens: Fan blejdów do dziecka tutaj, ale coraz bardziej skłaniam się ku temu by moją sprzedać i wymienić na bmw :) Nawet jeśli niektórzy mówią, że nie wygrywa nigdzie i jest psujna .
@Jofiel a Ty który masz rocznik? Ja miałem nowego na wiosnę na torze ujeżdżać ale przez covida się rozeszło. Bmw fajna i bajery fajne ma, ale czekam na test z porównaniem tych sprzętów. :)
@Jofiel malowanie HRC z 2009 jest najładniejsze. I nawet gdybyś miał John McGuinness lub Ian Hutchinson Edition z 2010 to i tak nadal powiem, że moja ładniejsza