Wpis z mikrobloga

#goodie @Goodie_pl
Od kilku miesięcy są duże problemy z cashbackiem u Was. Na początku było OK - ale dotyczyło to małych kwot. Później kilka zwrotów trochę większych też OK, ale od początku 2020roku - masakra.
Czekam już:
-ponad 8 miesięcy na zwrot za rezerwację w hotelu sieci Hilton
-ok. 6 miesięcy na zwroty z Vistuli (błędnie naliczona wartość CB)
-od 2 do 6 miesięcy w zawieszeniu jest kilka drobnych transakcji z Allegro (na pewno nie było zwrotów)
-Philips - łącznie około 430zł, czekam już około 3-4 miesiące

Na wysyłane reklamacje odpowiada automat - zawsze ta sama treść.
  • 5
@rykarol: podeślij nam proszę na priv: 1) adres e-mail, którego używasz w aplikacji goodie,
 2) numer lub screen transakcji w goodie, których dotyczy problem,
 3) screen koszyka zakupów z danymi produktami,
 4) opcjonalnie screen potwierdzenia płatności (wymagane przy zakupach na dużą kwotę). Będziemy wyjaśniali.
@Goodie_pl: żaden sklep nie wysyła potwierdzenie na maila w postaci "screen koszyka zakupów" ... za chwilę dosłownie wyślę do Państwa w prywatnej wiadomości wszystkie dane z informacjami, których transakcji dotyczy reklamacja. Proszę o pilną interwencję - najstarsza reklamowana transakcja "wisi" od stycznia 2020....