#motoryzacja Mirki, czy w gniezdzie zapalniczki cały czas jest prąd? Nawet po zgaszeniu auta i wycięciu kluczyka ze stacyjki? Bo mam transmiter wpięty w gniazdo i nie wiem czy go wyciągać za każdym razem żeby aku nie rozładować
@GoldenEyes: to nie widzisz czy Ci się wyłącza czy nie?
Zapalniczki raczej rzadko mają cały czas zasilanie, częściej różny czas do uśpienia elektroniki kilka minut do nawet pół godziny, najczęściej od razu po wyjęciu kluczyka odłącza zasilanie.
Mirki, czy w gniezdzie zapalniczki cały czas jest prąd? Nawet po zgaszeniu auta i wycięciu kluczyka ze stacyjki? Bo mam transmiter wpięty w gniazdo i nie wiem czy go wyciągać za każdym razem żeby aku nie rozładować
@GoldenEyes: w jednym aucie mam prąd dopóki nie zarygluje drzwi, w drugim tylko na zapłonie, w trzecim tylko jak kluczyk jest w stacyjce ale w gnieździe w bagażniku prąd jest cały czas.
@GoldenEyes: To tak jak koledzy wyżej wspominali; zależy od instalacji w aucie. Jak nie masz transmitera to spróbuj na wyciągniętym kluczyku zagrzać to do odpalania papierosów.
Są auta które maja poprowadzone stałe zasilanie z akumulatora, gdzieś w jakimś Audi to już widziałem
Ehh, 37lat i chyba kryzys wieku średniego mnie dopadł. Dla hejterów mieszkam w Norwegii i tutaj są ładowarki ;-) #chwalesie #tesla #samochody oczywiście long range z 4x4
a tak serio w moim samochodzie na tym gnieździe jest tylko gdy stacyjka jest przekrecona na zapłon
Zapalniczki raczej rzadko mają cały czas zasilanie, częściej różny czas do uśpienia elektroniki kilka minut do nawet pół godziny, najczęściej od razu po wyjęciu kluczyka odłącza zasilanie.
@GoldenEyes: w jednym aucie mam prąd dopóki nie zarygluje drzwi, w drugim tylko na zapłonie, w trzecim tylko jak kluczyk jest w stacyjce ale w gnieździe w bagażniku prąd jest cały czas.
Są auta które maja poprowadzone stałe zasilanie z akumulatora, gdzieś w jakimś Audi to już widziałem