Wpis z mikrobloga

@pandagata: Żoliborz jest zajebisty. Warszawa to miasto, gdzie sky is the limit i niestety idzie za tym cena.
Czy da się wynająć za 2500 zł mieszkanie na Żoliborzu? Da się.
Czy będzie to dobry standard? Nie wiem, ale ciężko.
Generalnie patrzyłbym na dojazd do roboty i to gdzie jest jakiś sklep z żarciem inny niż Żabka. Generalnie dobry dojazd w Wwie to dobro luksusowe. Powiedz na jakiej ulicy masz robotę, to
  • Odpowiedz
@pandagata: jestem na bieżąco z mieszkaniami bo właśnie się przeprowadzałem .Za 2500 na Żoliborzu lub na Bielanach to powinnaś wymagać 2 pokoii w super standardzie .Ludzie którzy mówią że w tej cenie będzie pokój po babci etc czy wy tak tylko gadacie aby gadać czy powtarzacie to co ktoś wam powiedział ? Spójrzcie co się dzieje na rynku wynajmu i później się wypowiadajcie ...
  • Odpowiedz
@adamski-xox: no wlasnie wczoraj szybko rzuciłam okiem na otodom i widziałam całkiem fajne mieszkania w tej cenie właśnie. Ale, ze jestem zielona to nie mam pojęcia czy Zoliborz to dobre miejsce do mieszkania.
  • Odpowiedz
@pandagata: Żoliborz to same zalety wg mnie - blisko metra (no chociaż to zależy jeszcze gdzie dokładnie), spokój i cisza, dzielnica uważana za prestiżową (idą za tym rzecz jasna odpowiednio wyższe ceny niż np. na Bielanach czy na Targówku), blisko na Stare Miasto i do centrum, do tego jak tam pracujesz to będziesz miała blisko do pracy. Jak Cię stać to się nie zastanawiaj, chyba że wolisz tańsze dzielnice, a zaoszczędzone
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@pandagata: bardzo dobre, z dotychczasowych, w ktorych mieszkalem (bialoleka, wola, bielany), najlepsze. Oczywiscie, zalezy, czego oczekujesz i rejony zoliborza roznia sie miedzy soba, ale ogolnie jesli masz tam prace i hajs sie zgadza, to nie szukaj po innych dzielnicach
  • Odpowiedz