Wpis z mikrobloga

@ewolucja_myszowatych: Ja nie na temat ale polecam korzystać z bardziej rozbudowanego pluginu do tego. Ja korzystam zawsze z DoTween ale są jeszcze inne tego typu narzędzia jak by te nie pasowało.
Dzięki temu możesz od razu napisać np: transform.DOMove(new Vector3(1,2,3), 1).SetEase(Ease.OutBack); i dzięki temu transform przejdzie do wskazanej pozycji w ciągu jednej sekundy z easingiem OutBack. Jest bardzo dużo gotowych metod jak transform.DoMove dla wielu różnych komponentów. Do tego da się
@ewolucja_myszowatych: Wystarczy, że będzie w folderze Assets i tym samym assembly. Jak nie używasz Assembly Definition Files, to masz 1 assembly, więc nie ma problemu. Wtedy w kodzie gry możesz się odwołać poprzez pełną nazwę, w tym wypadku EasingFunction.Ease.EaseInQuad/EaseOutQuad... lub możesz użyć dyrektywy using static, żeby odwoływać się bezpośrednio poprzez Ease.

https://docs.microsoft.com/pl-pl/dotnet/csharp/language-reference/keywords/using-static
https://docs.unity3d.com/Manual/ScriptCompilationAssemblyDefinitionFiles.html