Wpis z mikrobloga

Cześć Mirki

Szukam pomocy w sprawie reklamacji laptopa w sklepie x-kom.

W kwietniu tego roku kupiłem HP pavilion gaming w w.w sklepie. Po szybkiej gierce zauważyłem wyraźne spadki wydajności sprzętu. Zmierzyłem temperaturę na procku, okazało się że mimo podkładki chłodzącej ta oscyluje w granicach 93-98 stopni celsjusa. Laptop był już na trzech gwarancjach, za pierwszym razem wymieniono sprzęt na nowy, za drugim i trzecim wymieniano pasty termoprzewodzące, aktualizowano biosa i ponoć wymieniono radiator. Bez efektu.

25 sierpnia wysłałem laptopa po raz kolejny do sklepu tym razem ze zgłoszeniem ze zwrotem rękojmi.

Każde zgłoszenie podpierałem screenem ze zmierzona temperaturą, podepne go i tu - zwróćcie uwagę, że obciążenie procesora wynosi 20% a temperatura to ponad 90 stopni.

Wrzucam Wam również ich pismo oraz maile jakie dostałem w ostatnim czasie

Jestem już zmęczony ciągłymi reklamacjami, laptop spędził u mnie na biurku może w sumie 4 tygodnie a w teorii mam go 5 miesięcy.

Macie jakieś pomysły jak ugryźć temat aby odzyskać kasę albo dostać inny sprzęt?

#xkom
Nosiasty - Cześć Mirki


Szukam pomocy w sprawie reklamacji laptopa w sklepie x-ko...

źródło: comment_1599839623aDvl1jRQEiTowrW4UlmLIw.jpg

Pobierz
  • 11
Czyli 3 razy wada była istotna, za 4 razem jak pojawia się rękojmia to już nie ? :d Cały xkom... Najważniejsze to zgłaszać cały czas z tytułu rękojmi i preferowana realizacja zgłoszenia to naprawa. Wtedy obowiązuje 14 dniowy okres na ustosunkowanie się. Przy 2 razie masz prawo do zwrotu hajsu. Będą próbowali odbic, że tamte zgłoszenia były z tytułu gwarancji producenta. 1 wymiana to znaczy, że 1 rękojmia została uznana. Pewnie masz
@CzarnyKonWyscigu: Obecną reklamacje opisałem w ten sposób : "Procesor laptopa podczas pracy pod jakimkolwiek obciążeniem osiąga temperatury rzędu 95-98 stopni mimo pracy na podkładce chłodzącej. Laptop był trzykrotnie reklamowany. Za pierwszym razem wymieniono sprzęt na nowy, za drugim razem odesłano do zewnętrznego serwisu HP wymieniono pastę termoprzewodzącą oraz zaktualizowano BIOS, za trzecim razem (również w zewnętrznym serwisie) wymieniono radiator CPU oraz zaktualizowano bios. Żadna z wymienionych czynności nie przyniosła ŻADNEGO efektu
@CzarnyKonWyscigu: I drugie pytanie : Skoro przy pierwszej reklamacji sprzęt wymieniono na nowy ( co nazwałeś rękojmią) to obecne zgłoszenie (jako rękojmia) przy którym ubiegam się o zwrot kasy jest podstawne? Czy mogą się jeszcze bronić kolejną naprawą sprzętu mimo, że ten sprzęt jest wadliwy?
Sprzęt zakupiony na firmę ? Wspominasz, że wykorzystywany do pracy. X-kom ma wyłączoną rękojmię dla firm. Tak jeśli była już wymiana to przy naprawie tego sprzętu masz 2 zasadną. Będę próbowali odbić to bo pewnie masz dokument ponownej sprzedaży zamiast wymiany. Myślę, że nie musisz się nawet kopać bo wszystkie fakty są po twojej stronie. 3 razy potwierdzili wadę tylko z innego reżimu reklamacji, to jakim cudem teraz mogą stwierdzić że sprzęt
Oni robią coś takiego, że wystawiają fakturę korygującą i zwracają Ci pieniądze (wirtualnie) i dokonują ponownej sprzedaży na te same dane. Zweryfikuj jak to u Ciebie wyglądało.

"z tego co widzę" quality na wysokim poziomie tam mają :D