Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Mirki jak przestać analizować każdą decyzję po 1000 razy? Mam z tym problem, dotyczy on nawet pożyczenia długopisu od kolegi na lekcji, bo może wtedy rzucę się w oko nauczycielce, która patrząc że nie miałem swojego długopisu stwierdzi, że nie jestem przykładającym się uczniem i chcąc mnie udupic, weźmie mnie do odpowiedzi XD Dokładnie tak wygląda u mnie decyzja przed podjęciem każdej, nawet najprostszej czynności. Myślę ciągle o rzeczach, o których normalni ludzie nawet by nie pomyśleli, a mi się wydaje że taki będzie ich kolejny ruch jeśli cos zrobię ( ͡° ͜ʖ ͡°) sprawia to mi też wiele problemów w sprawach z dziewczynami. Dlatego lubię alkohol, pije i mam w dupie co pomyślą inni, nie myślę i robię co mi się podoba, oczywiście w granicach rozsądku. A później mam moralniaka przed tydzień co #!$%@? XD
#psychologia #kiciochpyta #pytanie #zalesie

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
ID: #5f5923df8679b6c666e7b63d
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: LeVentLeCri
Roczny koszt utrzymania Anonimowych Mirko Wyznań wynosi 235zł. Wesprzyj projekt
  • 8
@AnonimoweMirkoWyznania: to jest kwestia tego że przy każdej okazji chcesz uniknąć problemu (taka wewnętrzna motywacja), mam tak samo. Jak się na tym łapiesz to zadaj sobie pytanie "skoro chce tego uniknąć, to co chciałbym w zamian otrzymać?". Może pomoże Ci przerzucić koncentrację z problemów na "nagrody". Ogólnie to niełatwa sprawa psychologiczna i tutaj jest potrzebna praca ze specjalistą (lub też z książkami, ale ten sposób jest mniej efektywny).