Wpis z mikrobloga

Przestrzegam i nie polecam firmy #netia Jeśli aktualnie masz przedłużyć umowę lub podpisać nową i dzwoni z propozycją konsultant, to najlepiej wszystko co mówi nagrywaj. Miałem nieprzyjemność przedłużać umowę z konsultantem Netii Sandrą No. Konsultantka obiecuje dosłownie wszystko o co zapytacie - a jako osoba przedłużająca umowę chciałem mieć po prostu wszystko to, co dostają nowi abonenci.

Przesłana umowa jest skonstruowana tak, że praktycznie nie da się z niej wyczytać, które dokładnie usługi będą włączone a które nie. Mało tego, gdy już otrzymacie umowę i coś wyda się wam nie tak, to nie liczcie na uczciwość konsultanta, z którym uzgadnialiście jej warunki. Netia po telefonie konsultanta automatycznie przesyła namiary na niego, że niby w razie czego można się z nim kontaktować. Oczywiście jak zadzwonicie z wątpliwościami to konsultant zapewni, że wszystko jest ok i nie ma się czym przejmować - co jest oczywiście kolejną bzdurą i nabijaniem w butelkę.

Konsultanci zapewniają na infolinii, że w razie czego można złożyć reklamację, po której jest odsłuchiwane co konsultant proponował i wprowadzane do umowy, co później oczywiście okazuje się bzdurą, bo reklamacje odrzucają i wcale nie sprawdzają nagrań.

TLDR; Jeśli już uzgadniasz warunki umowy/przedłużenia przez telefon z pracownikiem Netii, a potem na umowie coś jest niejasne lub się nie zgadza, to nie kłopocz się z dzwonieniem na infolinię lub do konsultanta. Po prostu nie podpisuj umowy lub wypowiedz ją w terminie 14 dni od podpisania.
#internet #operator #telewizja
  • 2
@kotwherbacie: Wiem, dałem się zrobić i łyknąłem jak pelikan. Mega nauczka na przyszłość, teraz również przed tym będę przestrzegać bo to po prostu nieuczciwość totalna pewnie w większości tego typu przypadków... Reklamację odrzucili ale przysłali informację sporo po terminie ustawowym 14 dni, więc spróbuję w ten sposób coś ugrać, może się uda...