Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
Jest tu jakiś klub VAGowskiego 1.8T? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Mam problem, chyba zaczyna się odzywać rozrząd, ten na łańcuchu. Auto czasem klekocze i dźwięk dobiega stamtąd. Objawy dość klarowne, ale samochód ma "dopiero" 270kkm. Jest szansa, że napinacz się zawiesił, zapiekł? Dużo rozbierania, żeby zdjąć tę obudowę, która go osłania?

#audi #volkswagen #18t #a4 #passat #a6 #vag
  • 11
@radziuxd: 1.8T było kilka i chyba żaden nie miał rozrządu na łańcuchu, miały tylko łańcuch spinający wałki z napinaczem.

Jeżeli chodzi o napinacz to tak naprawdę nie zależy to od przebiegu a od jakości serwisu. Mało kto wie ze co 2-3 wymiany oleju trzeba zdjąć miskę i wyczyścić smok. Bez tego spada ciśnienie oleju w układzie i pierwszy obrywa właśnie ten napinacz. Wiec jak ktoś tylko zlewa olej i dolewa świeży
@Mithrindil: no właśnie nie pasowało mi nazywanie tego rozrządem, ale na forach chyba mi się tak obiło, albo mój błąd i coś mi się #!$%@?ło. W każdym razie wiem, że rozrząd jest z przodu na pasku i chodzi mi właśnie o ten łańcuch.

Czytałem coś odnośnie #!$%@? smoka i ciśnieniu, które się z nim wiąże. Dzięki za tę wskazówkę odnośnie wymiany oleju, co prawda zawsze prowadzę auto do mechanika, nawet na
@Mithrindil: ale hałasował stale? U mnie to sporadyczne przypadki, zastanawiam się czy nie jebnąć czymś w tę obudowę, bo ktoś na forum pisał, że mu się napinacz zapiekł i pomogło xD
Ale nie no, w poniedziałek podjadę do mechanika. "Szkoda" tylko, że to tak wybiórczo stuka, bo nie wiem czy będę miał co mu zaprezentować.
@radziuxd: ja to miałem w passacie b5 1.8 bez turba silnik APT. Wymiana tego łańcucha plus chyba napinacz i przy okazji rozrząd w ASO ponad 2k. Przebieg około 320 tys. Pozdrawiam

Objaw był taki że po odpaleniu silnik potwornie klekotał jak stary diesel