Wpis z mikrobloga

Współczuję mieszkańcom oraz przedsiębiorcom z Kazimierza i okolic, miasto znowu kombinuje jak im jeszcze bardziej uprzykrzyć życie. Jest spore prawdopodobieństwo, że Starowiślna będzie ulicą jednokierunkową...

https://gazetakrakowska.pl/krakow-miasto-przygotowuje-przebudowe-ulicy-starowislnej-bedzie-duzo-zieleni-konserwator-nie-widzi-przeszkod/ar/c1-15158950

#krakow
goferek - Współczuję mieszkańcom oraz przedsiębiorcom z Kazimierza i okolic, miasto z...

źródło: comment_1599114390gJn5m76fKb1vVOYaa5Mau1.jpg

Pobierz
  • 47
byly konsultacje spoleczne tego regionu


@Mantou: Ciekawe jak te konsultacje wyglądały. W dojazdówce na moje osiedle też niedawno #!$%@? jeden pas od tak sobie, też podobno były szerokie konsultacje społeczne - szkoda tylko, że mieszkańcy nie dostali żadnej informacji, że w ogóle taki plan jest.
@goferek: a nie ma w Krakowie komunikacji? Widzę ze tramwaje jeżdżą, autobusy tez, nie rozumiem? Na starowislnej sa linie tramwajowe. Jestem hydraulikiem i jak mam na Kazimierz jechać to robię to w ostateczności bo już teraz nie ma tam miejsc. Ale taka specyfika, trzeba pare złotych dołożyć za trudy spaceru z narzędziami, ale mieszkańcy się z tym liczą. Nikt nie powiedział ze centrum jest do mieszkania dla biednych ludzi, wiec nikt
@goferek: nie wiem bo nie jeżdżę, ale chyba nie jest tak źle, żeby takie przypadki były notoryczne? Jednak ludzie jeżdżą do pracy na codzień i jakoś żyją, nie widzę transparentów ani pikiet ze MPK w #!$%@? wali, za to na wykopie mistrzowie planowania narzekają zawsze na wszystko. Betonowanie? Źle. Korki? Źle. Ograniczenia ruchu? Źle. Organizowanie zieleni? Źle. Rowerzyści na ulicy? Źle. Budowanie ddr? Źle. Stare tramwaje? Źle. Podwyżki biletów MPK? Źle.