Wpis z mikrobloga

Współczuję mieszkańcom oraz przedsiębiorcom z Kazimierza i okolic, miasto znowu kombinuje jak im jeszcze bardziej uprzykrzyć życie. Jest spore prawdopodobieństwo, że Starowiślna będzie ulicą jednokierunkową...

https://gazetakrakowska.pl/krakow-miasto-przygotowuje-przebudowe-ulicy-starowislnej-bedzie-duzo-zieleni-konserwator-nie-widzi-przeszkod/ar/c1-15158950

#krakow
goferek - Współczuję mieszkańcom oraz przedsiębiorcom z Kazimierza i okolic, miasto z...

źródło: comment_1599114390gJn5m76fKb1vVOYaa5Mau1.jpg

Pobierz
  • 47
byly konsultacje spoleczne tego regionu


@Mantou: Ciekawe jak te konsultacje wyglądały. W dojazdówce na moje osiedle też niedawno #!$%@? jeden pas od tak sobie, też podobno były szerokie konsultacje społeczne - szkoda tylko, że mieszkańcy nie dostali żadnej informacji, że w ogóle taki plan jest.
@goferek: a nie ma w Krakowie komunikacji? Widzę ze tramwaje jeżdżą, autobusy tez, nie rozumiem? Na starowislnej sa linie tramwajowe. Jestem hydraulikiem i jak mam na Kazimierz jechać to robię to w ostateczności bo już teraz nie ma tam miejsc. Ale taka specyfika, trzeba pare złotych dołożyć za trudy spaceru z narzędziami, ale mieszkańcy się z tym liczą. Nikt nie powiedział ze centrum jest do mieszkania dla biednych ludzi, wiec nikt
@goferek: nie wiem bo nie jeżdżę, ale chyba nie jest tak źle, żeby takie przypadki były notoryczne? Jednak ludzie jeżdżą do pracy na codzień i jakoś żyją, nie widzę transparentów ani pikiet ze MPK w #!$%@? wali, za to na wykopie mistrzowie planowania narzekają zawsze na wszystko. Betonowanie? Źle. Korki? Źle. Ograniczenia ruchu? Źle. Organizowanie zieleni? Źle. Rowerzyści na ulicy? Źle. Budowanie ddr? Źle. Stare tramwaje? Źle. Podwyżki biletów MPK? Źle.
@skorpion666: jakie za darmo? Przejazdy, parkowanie muszą kosztować, tu się zgodzę.Tak samo w centrum zbiorkom powinien mieć priorytet. Ale problemem jest to, że miasto nie ma spójnej polityki transportowej. Jednocześnie utrudniają ruch samochodowy i pogarszają komunikację miejską, chociażby tak jak teraz - zmniejszając częstotliwość kursowania. Rozszerzają SPP ale nie budują parkingów na jej obrzeżach. Podnoszą ceny za godzinę parkowania ale jednocześnie pozostawiają wybranym ludziom abonamenty za irracjonalnie niską stawkę 10 złotych
@goferek: chciałbym żebyś się przejechał na rowerze dietla przed zmianami jak dwa pasy były i wszyscy jechali tam ciasno 70kmh. Co do parkingów, to budynków nikt nie wynurzy. Likwidujemy zieleńce i budujemy parkingi? No tez słabo. Po prostu problemem jest to ze każdy według swojej opinii musi mieć samochód i wszędzie nim jezdzic. Musi. Bo go stać, to jeździ autem. Gdyby 10% chociaż przesiadło się na mój to na pewno byłoby