Wpis z mikrobloga

Pytanko motoryzacyjne i trochę prawo:
Mam auto z USA - Audi. Wiem, że producent ogłosił akcję serwisową z wymianą poduszki pasażera, ponieważ jest wadliwa i może uszkodzić ciało przy wystrzale.

Problem w tym, że kontaktowałem się z ASO w Polsce i oni twierdzą, że nie mają informacji o takiej akcji i tyle.
Czy można coś z tym zrobić ? Przecież tu chodzi o bezpieczeństwo.

#motoryzacja #prawo #audi
Mercin - Pytanko motoryzacyjne i trochę prawo:
Mam auto z USA - Audi. Wiem, że produ...

źródło: comment_1599042082dD3cENK7DJLOAVZxeN2FaW.jpg

Pobierz
  • 18
  • Odpowiedz
@klark: bardzo możliwe, że to problem aut produkowanych na rynek amerykański, jednak problem dalej pozostaje i się zastanawiam co powinienem zrobić. Wszak producent jest jeden, więc powinien brać odpowiedzialność za swoje samochody niezależnie od miejsca użytkowania.
Ponadto z tego co czytałem to inni producenci wykonują akcje serwisowe związane z bezpieczeństwem (co warto podkreślić) niezależnie od pochodzenia danego egzemplarza.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Mercin: poduszki na rynek europejski a amerykański to całkiem inne moduły (w szczególności dotyczy to poduszek pasażera). Więc to, że moduły amerykańskie podlegają wymianie, nie znaczy, że z europejskimi jest coś nie tak. Dowiedziałbym się co jest powodem akcji serwisowej i jeśli problem jest poważny to wymienił je na swój koszt w ASO.
  • Odpowiedz
@Mercin: u mnie bez problemu przeprowadzili akcję serwisową pompy paliwa, a nawet uznali pozostałe 2 miesiące gwarancji (A3 8V 2015). Kwestia podejścia serwisu, wielu po prostu się nie chce fatygować.
  • Odpowiedz
@Mercin: normalnie akcje oboqiazuja tez w EU i nie sugeruj sie tutaj wpisami ludzi co się nie znaja o tym, ze na eu byly inne niz us i oni tu moga nie wiedzieć. Wiedza wszystko przeciez po VIN i ich cisnij jeśli akcja faktycznie jest.
  • Odpowiedz