Wpis z mikrobloga

Jak to jest, że mieszkam na ulicy i brakuje dla mnie na niej miejsca parkingowego i co 2 dzień staje 3 ulice dalej, a teraz k---a będę musiał płacić abonament mieszkanca, bo chcą mi w----c parkomaty, mimo iż i tak nie będę tam stał codziennie.
Zachodnia robią po raz 109 nie wiadomo czemu i w jakim celu zmiana asfaltu gdy był na tym kawałku dobry. To samo z chodnikiem przy poznańskim, a legionów całe zalewa i nie da się jeździć, a od lat ktoś tracił szybę w oknie od tramwaju, bo tak się niosło na kamienice(gdy te jeszcze jeździły)
Jaracza było remontowane i znów w remoncie. Jadąc do centrum od uniwersyteckiej jakiś j----y zygzak, bo 90% ulic nie jest czynnych ponownie.
Remont wschodniej to chyba skończy się za 43 lata.
Na Brzezińskiej robią nowe przystanki, na których to jest kilka osób dziennie, a 250m dalej stoją kolejne przystanki dla tych samych linii z wiatami.
Pasy malowane na raty i to w środku dnia.
Pół miasta zalane po 10 minutach deszczu.
Nowy fabryczny ciągle zalany.
K---a mać. Co się dzieje w tym mieście od kilku lat woła o pomstę do nieba
#lodz
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@wi3hu: Przecież remonty tutaj to tylko tych ulic które były remontowane jakiś czas temu xD Tymienieckiego to parodia mimo turystycznego fragmentu dzielnicy, Milionowa to samo. Ale lepiej wyremontować ulice która jest ok xD

Kanalizacja w centrum opiera się na tym co zrobili 70-80 lat temu i wszystko notorycznie zalewa.

A teraz jeszcze parking na fabrycznym płatny bo jak to tak, bezpłatny parking dla ludzi płacących podatki w ldz a pracujących
  • Odpowiedz
Jak to jest, że mieszkam na ulicy i brakuje dla mnie na niej miejsca parkingowego i co 2 dzień staje 3 ulice dalej, a teraz k---a będę musiał płacić abonament mieszkanca, bo chcą mi w----c parkomaty, mimo iż i tak nie będę tam stał codziennie.


@wi3hu: Pewnie po uruchomieniu strefy sporo miejsca się zwolni - bo teraz w twojej okolicy staje pewnie sporo osób z granicy strefy.

Kanalizacja w centrum
  • Odpowiedz
A teraz jeszcze parking na fabrycznym płatny bo jak to tak, bezpłatny parking dla ludzi płacących podatki w ldz a pracujących w waw? Nie ma opcji xD


@epll: Długoterminowy P&R w absolutnym centrum miasta to też jest niezły odpał, zwłaszcza w chwili kiedy nie ma takich parkingów nigdzie indziej. Wiem, że to pokłosie braku tunelu i że zapędzanie wszystkich na malutki parking na Widzewie to nie jest rozwiązanie, ale są
  • Odpowiedz
@wi3hu: Za brak miejsca na Twej ulicy podziękuj głównie tym którzy w jednej rodzinie muszą mieć po kilka aut. Auto dla tatusia, auto dla mamusi, auto dla córeczki i auto dla synusia. Już nie wspominając o jakimś służbowym ( ͡~ ͜ʖ ͡°)
Sam ten temat wałkowałem w momencie gdy przed blokiem w którym było 240 mieszkań przypadało 18 miejsc parkingowych.

Mieszkając w centrum miasta na ulicy która jest odnogą "głównej atrakcji" miasta trzeba liczyć się też z wiecznymi remontami czy parkowanie osób postronnych którzy muszą usilnie autem przyjechać pod samą ową atrakcję czy restaurację.

Łódź jest od X lat specyficznym miastem, albo się ją kocha albo nienawidzi. To samo jest z transportem w niej. Sam nie miałem nigdy nic do MPK i samochodem jedynie jeździłem na większe zakupy. Zrezygnowałem w momencie gdy na własne oczy widziałem sytuację w której bezdomny zarzygał jedno siedzenie po czym ściągnął gacie i na drugie się "wypróżnił" - jednak czego oczy nie widzą to da się
  • Odpowiedz
Kwestia również czasu gdy pojawią się strefy z wymogiem norm spalin dla aut w centrum miasta ( złe to nie będzie, lecz kto to będzie egzekwował? Na 1000 aut skontrolują 2 ).


@SeriousDude: Bo to (przy wymaganiu niskich norm, co da fajny efekt przy minimalnym wyrzeczeniu) mniej więcej jest ta skala problemu - pozbycie się małego ułamka starych złomów da wystarczający efekt ekologiczny.
Szkoda że rząd nie daje takich opcji,
  • Odpowiedz