Aktywne Wpisy
blackghost +8
Cześć, mam taki dylemat i trochę zagwostkę..jako prosty chłopak ze wsi wyjechałem do miasta..za bardzo nie znam się na motoryzacji a szukam pierwszego samochodu.
Mam odłóżone 25/30 tys. Upatrzyłem sobie Porshe Cayen I gen. napęd 4x4 silnik 3.5 ponad 300km z 2003 roku. Nawet nie wyobrażam sobie jaka to koc i jak to może targać. Do tego napęd na cztery buty. Dobrze wiem że Porshe to synonim luksusu i prestiżu i jak
Mam odłóżone 25/30 tys. Upatrzyłem sobie Porshe Cayen I gen. napęd 4x4 silnik 3.5 ponad 300km z 2003 roku. Nawet nie wyobrażam sobie jaka to koc i jak to może targać. Do tego napęd na cztery buty. Dobrze wiem że Porshe to synonim luksusu i prestiżu i jak
Werchm96new +3
#hotelparadise otwieram nitkę na taką zabawę. (Sami sobie musicie to szybko zrobić). Wypisujemy od 1 do 9 (allstars też) edycji po kolei, pierwsze osoby z danej edycji, które przychodzą Wam na myśl. Ja zacznę:
1. Remiziak
2. Ata
3. Ola
4. Klapessa
1. Remiziak
2. Ata
3. Ola
4. Klapessa
Jakie jest Wasze zdanie? Jestem ciekawy. Zapraszam do rozmowy.
PS. nikt nie pamięta o zbrodniach (wyżej wymienionych), nikt = zwykły Kowalski.
#hoi4 #iiwojnaswiatowa #historia #2wojnaswiatowa #drugawojnaswiatowa #kiciochpyta
Franco zaprzyjaźniony z Hitlerem... nie wydał mu Żydów, nawet pozwolił wracać (niektórym) wygnanym z Hiszpanii, gdy zobaczył co dzieje się w Europie. Francja
Komentarz usunięty przez autora
1. Jeśli Niemcy wygrałyby wojnę, to Polska byłaby zbędną przeszkodą między jądrem Rzeszy a terenami do kolonizacji na wschodzie Europy - a taką przeszkodę prędzej czy później zlikwidowanoby i nikt nie pisnąłby nawet w naszej obronie - wszak jako jedni z pierwszych weszliśmy w sojusz z Hitlerem, zebraliśmy co zasialiśmy itp. itd. I błagam,
@Lonesome_road: Po co w takim scenariuszu państwa narodowe? Byłaby jedna wielka Niemiecka Europa
Lawirowanie i przeciągnięcie czasowe ataku na Polskę dałoby nam moim zdaniem kilka istotnych "plusów"