Wpis z mikrobloga

@sebsossj: głównym problemem jest to że na lekcjach historii dzieci uczą się o starożytności, średniowieczu, renesansie ale na historię najnowsza już brakuje czasu. Potem wychodzą takie debile co nie raczyli sami się dowiedzieć co się działo przez ostatnie 100 lat i nie wierzą w b---y nuklearne, szczepionki, boją się rozwoju technologii i myślą że socjalizm to świetny pomysł.
  • Odpowiedz
@buhubuhu: "i myślą że socjalizm to świetny pomysł." ale tak mysli spora grupa ludzi wyksztalconych...na pis sporo takich glosowalo nie tylko "debile po zawodowkach"
  • Odpowiedz
@buhubuhu: No ale zeby nie wiedziec czegos tak prostego. Tu już nie chodzi w żaden sposób o edukacje w szkole tylko s----------e w głowie danej osoby. Bo nawet jak to trwa dosyć krótko i wszystko jest streszczane to zawsze są takie rzeczy poruszane i zawsze są z nich sprawdziany czy kartkówki. Już nie wspomnę że cała wiedza jest dostepna w internecie i jest pełno kanałów i stron o takiej tematyce.
  • Odpowiedz
@Nyarp: do szkoły chodziłem w latach 90. Nigdy nie doszliśmy do 20 wieku. Nigdy nie uczyłem się o pierwszej i drugiej wojnie światowej. Cała wiedza jaką posiadam to tylko moja ciekawość i własna inicjatywa.
Zawsze ważniejsze było przygotowanie do testu na koniec podstawówki, gimnazjum i do matury.
Jest cała masa przygłupów ale też całkiem wykształconych ludzi którzy mieli tak samo jak ja tylko nigdy nie zainteresowali się historią... Nie znając
  • Odpowiedz
@sebsossj: Teorie spiskowe czasami dochodzą do takiej skrajności, że rodzą sie pomysły w postaci płaskiej ziemi, samolot,. który uderzył w wieżę WTC to hologram, czy jak tutaj "b---a atomowa nie istnieje".
Takie teorie rodza się tez z tego, że władza wiele przed nami zataja i robi nas w konia, nie jedna teoria spiskowa się sprawdziła, ale te wyżej wymienione są ewidentną bzdurą.
  • Odpowiedz