Wpis z mikrobloga

Ja i moje zainteresowania na Tinder:

-Podróże, bo byłem w różnych miejscach i za granicą, teraz spełniam marzenia i sam sobie podróżuje co miesiąc i będę się tego trzymał.

-rap i muzyka bo słucham całymi dniami muzyki i głównie to jest rap, piszę teksty i tworzyłem własne bity w specjalnym programie.

-jedzenie, gotowanie i kawa bo jem codziennie, pije codziennie, jestem po szkole gastronomicznej, lubię raz dłuższy czas coś zrobić i wychodzi dobrze.

-Sport różnego rodzaju bo potrafię dużo jeździć na rowerze i kocham to tak samo jak siłownię, czasem biegam. ( obecnie niestety złamana kość w stopie :/)

Teraz przeanalizujmy zainteresowania 99% dziewczyn z Tindera:

-Nteflix bo same niczego nie tworzą więc leżą przed tv i oglądają

-Teraz chyba moje ulubione zainteresowanie czyli Wino. Laski mają to wpisane. Same nie wiedza niczego powstawaniu wina tylko po prostu je chleją pod korek oglądając wcześniej wspomniany netflix. Z pamięci wyrecytuje Ci wszystkie gatunki Carlo Rossi bo dla nich to najlepsze wino xD

-Wyjście na drinka. Trzeba to w ogóle omawiać? XD

I to tyle. Znajdziesz jeszcze spanie i jedzenie w ZAINTERESOWANIACH.
Jest jeszcze cześć posiadające jakieś normalne, prawdziwe zainteresowania ale to mniejszość.
Niech ktoś wstawi w komentarzu stonogę to jest dramat...
#przegryw #tinder #badoo #zalesie #niebieskipasek #logikaniebieskichpaskow #niebieskiepaski #rozowepaski #rozowypasek #logikarozowychpaskow
  • 21
  • Odpowiedz
@Kaskiewicz: Nie no wcale. Faktycznie lepiej chlać winsko za 10 ziko oglądając lewackie seriale niż gdzieś pojechać i coś zobaczyć. Każdy też pisze teksty i tworzy bity XDDD
Weź różowa nie kompromituj się xD
  • Odpowiedz
konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 0