3 miesiące byliśmy rozdzieleni (panewki padły, okazało się że silnik był zdecentrowany..). Musiałem znaleźć nowy silnik, wymieniłem panewki i sporo rzeczy zapobiegawczo.
Wziąłem ją na #peakdistrict i sobie pojeździliśmy trochę po #uk
Powyżej 4k RPM zaczyna bardzo szybko dostawać sporo mocy, wielka szkoda, że przez 1000 mil nie mogę jej mocniej niż 5k rpm ciągnąć bo widzę, że mocno chce ( ͡°͜ʖ͡°)
Poniżej lista modów jakie w niej zrobiłem póki co: Engine mods: - new (King/Kolbenschmidt) rod bearings, - new (Febi) set of chains with guides and tensioners, locktited oil pump nut with net chain, - new oil filter housing return valve along with ALL new engine gaskets, - M50 manifold with K&N Cold Air Intake with heath shield (making nice 20-40*C), - M3 exhaust manifold with dual pipe to the end with one X-pipe in middle (exhaust make little ratle around 2.5k rpm mark.. need to fix that!), - M54B30 intake cam / M50B25 intake cam as exhaust cam - timing is stock / 0 degrees using 3D printed locks but not sure what 0 degree means on them as got them with cams..), - new spark plugs (NGK std), - should make ~250bhp (dyno pending).
Drivetrain mods: - stock differential 2.93 LSD in the back, new oil, - light (5.9kg) flywheel with sport clutch.
Chassis mods: - X-brace and top strut brace, - Eibach Anti-roll bars front and rear, - 3D caster/camber top mounts front with acentric lower arm mounts to match ~8* of caster of M3, - GAZ coilovers (pending), - full polybush, rear subframe weld-ings with full conservation, - front 330Ci brakes.
@Lorenzo_von_Matterhorn: akurat nie, podłoga zdrowa, największe problemy to nadkola i progi, na szczęście wszystkie podłużnice itp. w pełni zdrowe, więc czas przemalować i zabezpieczyć wszystko na przyszłe lata ( ͡°͜ʖ͡°)
@sorek: kurde ale kozacko wygląda. Zajebiście się prezentuje aż chce się wsiąść do takiej i urządzić sobie nightdrive. Myślałeś nad nagrywaniem filmów jak to chodzi i jeździ? Jestem ciekaw dźwięku
Musiałem znaleźć nowy silnik, wymieniłem panewki i sporo rzeczy zapobiegawczo.
Wziąłem ją na #peakdistrict i sobie pojeździliśmy trochę po #uk
Powyżej 4k RPM zaczyna bardzo szybko dostawać sporo mocy, wielka szkoda, że przez 1000 mil nie mogę jej mocniej niż 5k rpm ciągnąć bo widzę, że mocno chce ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Poniżej lista modów jakie w niej zrobiłem póki co:
Engine mods:
- new (King/Kolbenschmidt) rod bearings,
- new (Febi) set of chains with guides and tensioners, locktited oil pump nut with net chain,
- new oil filter housing return valve along with ALL new engine gaskets,
- M50 manifold with K&N Cold Air Intake with heath shield (making nice 20-40*C),
- M3 exhaust manifold with dual pipe to the end with one X-pipe in middle (exhaust make little ratle around 2.5k rpm mark.. need to fix that!),
- M54B30 intake cam / M50B25 intake cam as exhaust cam - timing is stock / 0 degrees using 3D printed locks but not sure what 0 degree means on them as got them with cams..),
- new spark plugs (NGK std),
- should make ~250bhp (dyno pending).
Drivetrain mods:
- stock differential 2.93 LSD in the back, new oil,
- light (5.9kg) flywheel with sport clutch.
Chassis mods:
- X-brace and top strut brace,
- Eibach Anti-roll bars front and rear,
- 3D caster/camber top mounts front with acentric lower arm mounts to match ~8* of caster of M3,
- GAZ coilovers (pending),
- full polybush, rear subframe weld-ings with full conservation,
- front 330Ci brakes.
#sorekcars - recenzuje i sprzedaje samochody.
#bmw #bmwsorka #pokazauto #samochody #gruz #e36 #touringmasterrace #tuning
źródło: comment_15982096267Um3Seet5aRdxDUvxFcLO8.jpg
Pobierz@rkadjar: (。◕‿‿◕。)
źródło: comment_1598210449JXdoGwFI5BFtH6wBVCExir.jpg
Pobierz@michgur: nie na sprzedaż ( ͡° ͜ʖ ͡°)