Wpis z mikrobloga

@Mlody_jeczmien: a tak na poważnie - nie mam doświadczenia z tinderem, tyle co z opowiesci, ale IMO na tinderze tak jak w knajpie: znajdzie się zarówno taka kobieta, której to przeszkadza, jak i taka, dla której nie ma to większego znaczenia. Nie należy generalizować...
  • Odpowiedz
@Patol0g: no nie. Ale niech OP spróbuje i sam się przekona. Może on będzie miał inne doświadczenia.
Życzę wszelkiej pomyślności w każdym razie.

Edit: a tak w ogóle to ja raczej polecam lokale rozrywkowo-gastronomiczne do nawiązywania relacji. Ewentualnie coś w stylu zloty, konwenty, treningi, spotkania klubu miłośnika czegoś tam etc., jeżeli masz jakieś hobby.
  • Odpowiedz
@Mlody_jeczmien: Ja mam 174 i jest okej, nawet na tinderze nie mam opisu, a jak już spotykałem się z dziewczynami to i tak były zdecydowanie niższe ode mnie i nawet nie rozpoczął się temat o wzroście, myśle że trzeba unikać p0lek co w opisach maja wymagania co do wzrostu i tyle, jak byłem pare dni temu to jedna się mnie nawet o wzrost nie zapytała
  • Odpowiedz
@armin43: Jak masz dobrą mordę to tak. Ja mam jakieś 175, zadna laska z tym nie miała problemu. Zazwyczaj spotykałem się z równymi sobie albo niższymi. Najlepsze, że jedyna laska, która czepiała się wzrostu, sama miała może 160
  • Odpowiedz
@armin43: Myślę, że bez żadnego problemu. Pamiętaj że rozmową, gestykulacją, postawą, humorem i po prostu „Sobą” zdobędziesz dziewczynę, a nie wzrostem. 170 jest srednia, jeżeli ktoś ma tyle już wzrostu to jest i tak wyższy niż 70% dziewczyn, gorzej już się maja faceci 160
  • Odpowiedz
@Kotouak: Właśnie problem jest taki, że w lokalach mogę mieć ciężko przez moją fobię społeczną, a zainteresowania mam typowo męskie, tj. siłownia i sporty walki i w tych miejscach nie ma za dużo kobiet. Jest jeszcze uczelnia, tutaj mam dużo koleżanek ale już z dwiema coś tam kręciłem i jedna relacja trochę przygasła, a druga się mocno pogmatwała XD
  • Odpowiedz