Aktywne Wpisy
kinlej +519
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
thorgoth +1143
Kilkanaście tygodni temu Robert Buczyński pseudonim Buczooo postanowił pokazać koledze jak potrafi jeździć z szaleńczymi prędkościami po Warszawie. Obaj mężczyźni wysiedli do samochodu i w normalnym ruchu ulicznym zaczęli jeździć z ogromnymi prędkościami, gwałtownie przyspieszając i hamując.
Ktoś z mieszkańców zadzwonił po policję, która faktycznie przyjechała na sygnale i zatrzymała szalejącego zabójcę drogowego.
TO CO WYDARZYŁO SIĘ POTEM TO KOMPLETNA PATOLOGIA!
Interweniujący
Ktoś z mieszkańców zadzwonił po policję, która faktycznie przyjechała na sygnale i zatrzymała szalejącego zabójcę drogowego.
TO CO WYDARZYŁO SIĘ POTEM TO KOMPLETNA PATOLOGIA!
Interweniujący
Zamówiłem paczkę z metodą wysyłki ASS w informacjach o wysyłce było napisane że jeżeli paczka nie dotrze 18 sierpnia mam się skontaktować z supportem. Zrobiłem to, konsultant otworzył za mnie dispute ze zwrotem kasy, napisał na czacie że po 5 dniach kasa wróci jak sprzedawca się nie odezwie. Dziś rano sprzedawca przedłużył czas dostawy o 10 dni i napisał mi żebym poczekał że paczka dojdzie i żebym anulowal spór. Jak wchodzę w dyskusję to wygląda jak na zdjęciu, gdzie mam "zaakceptować" ich (aliexpress) propozycje ? Nie widzę takiej możliwości? I czy przedłużenie dostawy przez sprzedawcę wpływa na zwrot który proponuje Ali?
Komentarz usunięty przez autora