Wpis z mikrobloga

Witam wykop! Jestem zielonką, ale #!$%@?, szanuje wasze zdanie (i inne pierdoły), ALE jednak mnie boli pewna narracja, która jest tutaj prowadzona przez niektórych wykopowiczów na #tinder i prawdopodobnie na #zwiazki
Dokładnie chodzi mi o nastawienie, że portale randkowe to podłe miejsce, że kobiety to suki, które lecą tylko na kasę (tak w skrócie). Prawda (przynajmniej z moich osobistych doświadczeń i obserwacji) jest taka, że trzeba najpierw zrozumieć siebie, a potem oczekiwać od innych, żeby zrozumieli ciebie lub chcieli cię zrozumieć. Kobiety tak jak mężczyźni mają swoje pragnienia, potrzeby i uczucia. Jedne są bardziej, inne mniej świadome i to działa w obie strony. Ale błagam nic w życiu nie jest za darmo, pod względem finansowym jak i emocjonalnym (w tym przypadku chodzi mi o tą drugą opcję). Jeśli nie jesteś w stanie zapewnić jednej z tych rzeczy to pracuje nad tym! Jeśli chcesz się tylko ruchać to albo po prostu idź na roksy, albo znajdź osobę, która chce tego samego i ją wysłuchaj i zrozum. Jeśli szukasz czegoś poważniejszego to sam musisz być atrakcyjną osobą i to pod każdym względem. Nie jesteś? To pracuj nad tym! #!$%@? mać może gór nie przeniesiesz, ale zawsze możesz ukopać swoją własną górkę, która będzie unikalna i atrakcyjna dla innych bo będzie twoja!
A jeśli chodzi o samego Tindera. Czasy się zmieniły i nie uważam, że to jest jakaś bezużyteczna aplikacja. Oczywiście ocenianie ludzi po samym wyglądzie jest #!$%@?, ale czy tego się nie robi w barze, w szkole, na oazie (xD)? Po prostu każde miejsce na poznawanie nowych ludzi ma swoje zalety i wady, jedne mniejsze, drugie większe. Tinder stał się kolejnym miejscem gdzie można poznawać nowych ludzi, a co zrobisz z tą znajomością zależy od ciebie.
I szczerze mówiąc nie obchodzi mnie to czy w jakiś sposób komuś pomoże, czy nie, po prostu chciałem to napisać bo boli mnie spojrzenie niektórych z was na świat.

Życzę miłego dnia :*

Z góry mówię: