Aktywne Wpisy

SuperN0vak +68
Tusek i spółka przejęli władzę więc i wróciły stare peowskie taktyki. A tak #neuropa jęczała o policję za pisu myśląc, że tusek coś zmieni xDD Posłowie z konfederacji, z których tak się śmiejecie już dawno mówili, że będzie tak samo a Tusek to wcale nie jest wybawiciel narodu. Nawet aborcji nie możecie przepchnąć po cichu, bo tyle warta jest wasza koalicja xDD #bekazlewactwa
#polityka #sejm #protest #ukraina #polska
#polityka #sejm #protest #ukraina #polska
źródło: TUS EK
Pobierz
uderzyłam chłopaka rura od odkurzacza i mam wyrzuty sumienia. tak wyglądał siniak po kilku dniach od uderzenia (╯︵╰,)jak przestac być toksyczna partnerka? #psychologia #logikarozowychpaskow #rozowepaski #kiciochpyta chciałabym zacząć terapie, czy ktoś ma kogoś do polecenia w #poznan
źródło: Zdjęcie z biblioteki
Pobierz

Jestem mirkiem w potrzebie. Studiuję sobie kierunek na PWr ściśle powiązany z bezpieczeństwem IT i nadszedł czas odbycia praktyk. Niestety przez sytuację z koroną gdzie nie zadzwonię - "nie, nikogo nowego, chyba że zdalnie do pracy". Zakład, w którym miałem ugadaną sprawę również zamknął się cały i robi full remote, przez co wypowiedzieli mi praktyki.
Teraz nie wiem co zrobić. Gdzie mogę szukać? Jest sierpień, w korpo już po rekrutacjach do programów stażowych, małe firmy j.w.. Próbowałem instytucje, jakieś przedsiębiorstwa, instytuty, inne miejsca gdzie moje umiejętności pasują - no nie. I tak już 2 tydzień próbuję znaleźć miejsce, gdzie mnie przyjmą. Oczywiście nie stawiam żadnych warunków już w tym momencie.