Wpis z mikrobloga

Posiadam Samsung S10e zakupiony w T-Mobile oraz Samsung Galaxy Active 2 zakupiony na Allegro. Zegarek pochodzi z niemieckiej dystrybucji.
Mam dziwny problem ponieważ nie mogę aktywować eSIM na zegarku, wyskakuje informacja "Sieć Orange nie jest obsługiwana na Twoim zegarku".

Co śmieszne, jak podłączę zegarek pod iPhone 8 to mogę normalnie skonfigurować eSIM.

Ktoś spotkał się z takim problemem?

Wołam @OrangeEkspert, może oni pomogą.
#esim #orange #samsung #galaxywatch #smartwatch
  • 10
@Szczepan45: Miałem ten sam problem. Polecam mój wpis
Nie zadziała, powinieneś mieć oprogramowanie XEO na Polskę. Pozostaje Ci albo zwrócić zegarek i kupić u oficjalnego dystrybutora albo bawić się w zmianę oprogramowania. :)
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@prezes_internetu: Byłem w serwisie Samsunga w Katowicach i stwierdzili, że nie wgrają.
Swoją drogą, mimo że zapłaciłem za zegarek standardową cenę u Samsunga to nie wyszedłem na tym źle - dostałem Budsy za 1zł. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@remev: olałem temat eSIM szczerze powiedziawszy. Nie chce mi się bawić z tym bo i tak nardzo rzadko mam sytuację, że nie mam ze sobą telefonu. Sam zegarek jest naprawdę spoko. Galaxy Watch 3 mi się zajebiście podoba przez ten pierścień fizyczny, no ale nie wymienię :P Tutaj ten "pierścień" jest taki se i go w ogóle nie używam. Trochę biegam(czasami), częściej robię sobie takie szybkie marsze i nie ukrywam, że