Wpis z mikrobloga

@PanPietruszka: też jestem ciekawy jak się na dłuższą metę sprawuje, orientowałeś się już może jak wyglądają rabaty w przypadku leasingu w stosunku do cen katalogowych? w jaki przedział cenowy/wyposażenie celujesz?
  • Odpowiedz
@mat154: z tego co się do tej pory orientowałem, to Alfa daje jedne z większych upustów. Znajomy wziął jakiś czas bodajże za 140k ze 180 katalogowo. Generalnie chciałbym zjeść poniżej 100k, więc jedynie jakaś używka będzie wchodzić w gre. Na jakimś wypo z kosmosu mi nie zależy, kupowałbym tylko z powodu właściwości jezdnych ;)
  • Odpowiedz
@PanPietruszka: Jak kupisz to się pochwal :) Ja co prawda zmieniał będę za jakieś 2 lata, ale też myślę o czymś z tego segmentu, najlepiej do 120-130k
Podobno na nowe 508 są teraz super ceny, jak byłem z tatą szukać samochodu dla niego, to mieli nowe 508 w dieslu za 106k na firme, w średnim/średnio-niskim wyposażeniu (w każdym razie nie kompletny golas). Jak nie jesteś przeciwnikiem samochodów na F to
  • Odpowiedz
@PanPietruszka Zrobiłem Veloce ponad 40k kilometrów, w tym kilka dłuższych wyjazdów, np. do Włoch, Niemiec, Czech.
Absolutnie nic nigdy się nie działo. Po liftingu poprawili materiały w środku, które i tak według mnie nie były złe.
Pod względem czysto "samochodowym", czyli prowadzenie, czucie, pozycja za kierownicą itp. wydaje mi się że nie ma rynku sobie równych, wliczając w to najnowsze BMW G20.
Da się zarzucić tyłem, chociaż kontrola trakcji momentalnie się
  • Odpowiedz