@Graner: @wychodze_z_friendzone: A skąd ja mam wiedzieć kiedy odpiszecie w sytuacji, gdy potrzebuje informacji teraz? Telefony po to są, by rozmawiać ze sobą, one nie gryzą, rozmówca po drugiej stronie słuchawki nic Wam nie zrobi złego.
@Lililijka: #!$%@? lepiej zadzwonić i się dogadać niż pisać, to prostsze, szybsze i wszystkie informacje zdobywasz za jednym podejściem przy okazji możesz robić cokolwiek innego
@mroznykasztan: nie wiem imo bardziej kulturalne jest napisac, w wiekszosci ludzie sa zajeci w ciagu dnia wiec zawracac im dupe telefonem np w pracy jak moga na szybko odpisac to duzo bardziej rozsadna opcja
@Lililijka Jeżeli chodzi o szybkie przekazanie informacji, na którą od razu potrzebujemy odpowiedź to dzwonienie jest lepsze.
Ale irytuję mnie np. umawianie się przez telefon do różnych usług (np. do fryzjera), bo to jest taka sytuacja, że jakby była rejestracja internetowa - ja patrzę jakie terminy są wolne, usługodawca widzi kiedy ma klientów - to byłoby to wygodniejsze dla obu stron. A często jak każdy fryzjer jest zajęty klientem to przerywa robotę,
Najgorszy sort to ludzie co dzwonią z gównopytaniem, na które odpowiedź to tak/nie i zabierają 10 minut, bo czują że muszą do tego przedstawić całą historię swojego życia.
@Tarec @Carlit0 Nie zmienia to faktu, że taki problem naprawdę istnieje i nie ma co wyśmiewać ludzi co go mają. Niepełnosprawnych też nazywacie spierdoksami?
Komentarz usunięty przez moderatora
Ale irytuję mnie np. umawianie się przez telefon do różnych usług (np. do fryzjera), bo to jest taka sytuacja, że jakby była rejestracja internetowa - ja patrzę jakie terminy są wolne, usługodawca widzi kiedy ma klientów - to byłoby to wygodniejsze dla obu stron. A często jak każdy fryzjer jest zajęty klientem to przerywa robotę,
Niepełnosprawnych też nazywacie spierdoksami?
Komentarz usunięty przez moderatora