Wpis z mikrobloga

@Lililijka: #!$%@? lepiej zadzwonić i się dogadać niż pisać, to prostsze, szybsze i wszystkie informacje zdobywasz za jednym podejściem przy okazji możesz robić cokolwiek innego
  • Odpowiedz
@Lililijka Jeżeli chodzi o szybkie przekazanie informacji, na którą od razu potrzebujemy odpowiedź to dzwonienie jest lepsze.

Ale irytuję mnie np. umawianie się przez telefon do różnych usług (np. do fryzjera), bo to jest taka sytuacja, że jakby była rejestracja internetowa - ja patrzę jakie terminy są wolne, usługodawca widzi kiedy ma klientów - to byłoby to wygodniejsze dla obu stron. A często jak każdy fryzjer jest zajęty klientem to przerywa robotę,
  • Odpowiedz
Najgorszy sort to ludzie co dzwonią z gównopytaniem, na które odpowiedź to tak/nie i zabierają 10 minut, bo czują że muszą do tego przedstawić całą historię swojego życia.
  • Odpowiedz