Wpis z mikrobloga

jadę jutro oglądać #saab #saablove 9-3 2.2 TiD z 2004 - proszę o hinty na co zwracać szczególną uwagę, dziękuję ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • 20
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@zgreddo: W sumie regeneracja nie jest jakaś super droga (1,5k) ale mało kto chce to robić i już nie jeden saab sie uziemił przez to. W 2004 roku filtr powinien być jeszcze pod maską więc dostęp dobry.
Co do 9-5 i 2.3 to on ma panewki z plasteliny więc to takie wybieranie między kiłą a rzeżączką xD w 9-3 polecane są benzyny 2.0 i 1.9 diesel
  • Odpowiedz
@zgreddo: ja na 2.2TiD w 9-5 z 2005 nie narzekam, dynamiki brak ale średnie spalanie wychodzi w okolicach 7L (9-5 swoje waży, do tego automat).
Dobrze jest sprawdzić jak odpala po dłuższym postoju (problemy ze szczelnością układu) i jak odpala na zimnym silniku.
U mnie nigdy nie odpali za pierwszym razem (ale za 2gim zawsze). Trzeba go oszukiwać odcinając czujnik temp. cieczy przy rozruchu (są do tego gotowe moduły), wtedy
  • Odpowiedz
@zgreddo: 2.2 to najgorszy silnik w 93. Z diesli jest tam bardzo fajny 1.9 bo to zapożyczony z Fiata JTD

Benzyny 2.0t też są w porządku, szczególnie do gazu

@zgreddo: benzyny w 95 to inna historia, silniki starsze o generację, B235 ma swoje problemy olejowe

Najbezpieczniej brać 93 z B207 lub dieslem 1.9
  • Odpowiedz
@muskutanin: @Sm3rf1k: @Kidd_Slave: @eugeniusz_geniusz: @alosiek: @Atreyu:

dzięki Państwu rozsądku, którego mi brakowało, po ostatniej lagunie 2 która doprowadziła mnie do ubóstwa, nerwicy i uzależnienia dupska od wygodnego auta, stałem się rozsądnym posiadaczem corolli verso z dieslem d4d chwalonym dniami i nocami przez wielbicieli kicajców. Bez Was skończyłbym z kolejną laguną w niem... skandynawskiej skórze ;-)
  • Odpowiedz
@Sm3rf1k: oj mówili. Zbierając wszystko w kupę, pomyślałem że ryzykowałem już z laguną i wycierpiałem na tyle, że teraz kolej na rozsądek ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz