Wpis z mikrobloga

Ten samochód to spoko design ma i fajne pomysły typu darmowe ładowanie w pakiecie ( co akurat patrząc na współudziałowców jeszcze się może udać ogarnąć) i mówią, że ma być cenowo dostępny dla Kowalskiego.

Ale design kupiony od Włochów, platformę chcą kupić. Więc niby jakim cudem chcą to tanio produkować, skoro taki Volkswagen wydał grubą kasę na tą platformę na elektryki, nie mówiąc już o hurtowych ilościach baterii.

Pomysły jak zawsze spoko, ale jak oni chcą to wszystko osiągnąć składając tylko gotowe części to ja nie wiem

#izera
  • 5
@Mysciak Cena ma być ok. 100-130 tys. Będzie dofinansowanie (jak na panele) ( ͡ ͜ʖ ͡) Ja trzymam kciuki. Do tego czasu zdążę nabierać hajs.
ma być cenowo dostępny dla Kowalskiego

Cena ma być ok. 100-130 tys.


@Boczka: @Mysciak: nie zarabiam średniej krajowej, ale i tak nie wyobrażam sobie dać 100k za auto. Myślę, że za polską, dotowaną nówkę dałbym mooożeee 60, 70 tysięcy złotych (a najpewniej i tak kupiłbym używkę do 30k).

Nie wiem, dla kogo mają być te auta, ale wolałbym jakby w Polsce zrobiono coś w stylu dacii, auta bez żadnych bajerów
@wkrk:

nie zarabiam średniej krajowej, ale i tak nie wyobrażam sobie dać 100k za auto. Myślę, że za polską, dotowaną nówkę dałbym mooożeee 60, 70 tysięcy złotych (a najpewniej i tak kupiłbym używkę do 30k).


Dokładnie. W Stanach jest taka Tesla Model 3 za 35 czy tam 38k USD i ludzie mówią, że za droga a u nich w dużym uproszczeniu 1 USD to jak dla nas 1 PLN
Też nie
@wkrk
@Mysciak Ja tak samo - nie kupiłabym raczej za tyle, chyba że faktycznie raty na dobrych warunkach i ładowanie w cenie. Elektryki przecież ogólnie są drogie. Zawsze mieliśmy kiepski samochód, bo jeździmy komunikacją miejską, a samochód tylko na zakupy. Nie mniej szukamy teraz czegoś na 10 lat do ok. 60-70 tys. i miała to by być Mazda CX-5. Teraz poważnie myślę, że można by te 3 lata poczekać.