Wpis z mikrobloga

@breskali mniej tankujesz a więcej przejedziesz, naprawy droższe i więcej rzeczy się może popsuć. Mam za sobą 5 lat z dieslem 1.6 TDI w Ibizie 2011r. Potrafiła przejechać 980km i nie świeciła się rezerwa.
Niestety regeneracja wtryskiwaczy (regeneracja - nie nowe) wyniosła z adaptacją programowaniem i montażem 3,000 brutto. Jedna z droższych napraw. Potem będzie pewnie sprzęgło z dwumasą oraz regeneracja turbiny. Dpf i EGR myślę że już są poniżej 1k
  • Odpowiedz
@snwptest: Akurat benzyny z grupy vaga z tych roczników mają jeszcze więcej kosztownych niespodzianek w zanadrzu.

@breskali: Duża podaż, duże przebiegi, często poflotowa historia, nagonka w mediach
  • Odpowiedz
@snwptest po tak krótkim czasie regenteacja wtryskiwaczy? To coś tam lał do baku? Najtańsze guwno w okolicy pewnie. Chciałeś przyoszczedzic kilka groszy na litrze, zamiast lać dobrej jakosci paliwo to nie ma się co dziwić ze wtryski padly.
  • Odpowiedz
@Berkel_88 non stop verve z Orlenu, dolewalem SkyddBlack Arrow uszlachetniacz do diesli do każdego tankowania wg zaleceń producenta 10ml na każde zatankowane 10L. Przejechał 90tys km zanim się to stało.
  • Odpowiedz
Niby czemu nie? Przecież to ta sama technologia. Czym niby turbo czy dwumas różni się od tego w dieslu?

@foyz: się nie znasz, może dlatego. To nie jest ta sama technologia. Diesel spala ON, a benzyna Pb tak na początek, inne temperatury, inne drgania - diesel cały czas się telepie, dwumas i amortyzowanie silnika to wyłapuje. Turbo zarypuje się sadzą, wtryski bezpośrednie do takiego 1.8TFSI 180KM kosztują w ASO 349zł
  • Odpowiedz
@SpokojnyPan: Temperatura pracy w benzyniaku jest znacznie większa prze uboga mieszanką na jakiej pracują współczesne silniki, ofiarą tego właśnie silniki tsi padają, do tego dochodzą inna specyfika użytkowania benzyniaka. Technologia jest identyczna bo niby jaka ma być? Dostarczana przez tych samych dostawców, te same materiały. Co do sadzy to akurat świetnym przykładem jest właśnie tsi jak się zarypują sadzą. Teraz gdy każdy benzyniak ma 3 cylindry to ciekawe jakie drgania
  • Odpowiedz