Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@Apollowho: Powinno być tak, że wszystkie kampamie wyborcze kandydatów na prezydenta czy partii politycznych powinny być finansowane z ich kieszeni, a nie naszych...

Chcą się chłopaki bawić w politykę, to niech się bawią. Ale nie za nasze.
@kamolek wydawalo mi sie ze jest to finansowane ze środków partii, a partia ma kase ze składek członków, ale nie znam się, jestem laikiem. Wiem jedynie co mnie razi, widzę jak bezmyślnie ludzie glosuja, jak kościół namawia najstarszych do glosowania na ***, jak media zostały kupione, jak dlugopisy robią nocne posiedzenia i robią co chcą, jak sądy zostaly pozbawione niezawisłości, jak powiększa sie dziura w budżecie przez 500 plusy(mimo ze sam z
@Apollowho głupi pomysł, można sobie w programie napisać wszystko, to się populizm nazywa, to esencja polityki. Mówisz że coś robisz, chwalisz się tym, przypisujesz sobie zasługi innych, oczerniasz przeciwników politycznych, mącisz tak że się nikt nie jest w stanie połapać jak było naprawdę. A gdy ktoś mówi jak było to go wyśmiewasz i zarzucasz mu że cię atakuję. Przykładowo emerytury ubekom to PO obniżyła, PiS to tylko powtórzył i to często o
@Apollowho: Jeszcze jakby go potem spełniali pod groźbą kar typu nie wykonujesz idziesz do więzienia bo po co obiecywać jak potem się tego nie robi. To tak jakbyś wygrał przetarg i nie rozliczył się z powierzonych obowiązków.
Dlatego potem powinni byc rozliczani z obietnic. Jakiś próg procentowy ich wykonania, poniżej którego jest kara np banicja na nastepne wybory danej partii. Wtedy cala partia byla by zmuszona owe programy realizować.