Wpis z mikrobloga

Orientuje sie ktos w reklamacjach rtv euro? Dzis skladalem reklamacje i w statusie mam:

Obsługa serwisowa

Twój towar jest weryfikowany przez autoryzowany serwis producenta


To taki komunikat na odwal sie, czy juz tak szybciorem dostarczyli do serwisu?

#rtveuroagd #reklamacja
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Dante27 towar do serwisu jedzie dzień, max dwa, zależy kiedy sklep zamówi kuriera, to jest automatyczna odpowiedź serwisu po otrzymaniu paczki.
Teraz tylko weź poprawkę, że (niektóre) serwisy zastrzegają sobie możliwość zostawieniu sprzętu na kwarantannie i okres może się wydłużyć.
Tzn sprzed dojedzie do nich, tydzień leży nie ruszany i dopiero po tyg się za niego biorą
  • Odpowiedz
Teraz tylko weź poprawkę, że (niektóre) serwisy zastrzegają sobie możliwość zostawieniu sprzętu na kwarantannie i okres może się wydłużyć.

Tzn sprzed dojedzie do nich, tydzień leży nie ruszany i dopiero po tyg się za niego biorą


@ProstyKrzywy: no k--w...zajebiscie () zwazywszy ze sprzet poszedl na serwis po 3 tygodniach to w uj udany zakup widze (°°
  • Odpowiedz
@Dante27 bo takie sklepy mają codziennie reklamację i jeśli na dany dzień był już zamówiony kurier do tego serwisu to przy okazji zabrał też Twoja paczkę, tak to by pojechał następnego dnia.
  • Odpowiedz
@ProstyKrzywy: @Dante27: Euro nie używa kurierów do obsługi czegokolwiek w sklepach. W większych miejscowościach codziennie oprócz niedzieli i wtorków są dostawy transportem firmowym oraz wysyłki z dnia poprzedniego. Możliwe, że składałeś reklamację gdy jeszcze odsyłki danego dnia nie zostały zrobione więc od razu pojechało i na następny dzień trafiło na magazyn rzeczy uszkodzonych DM2.
  • Odpowiedz
@Dante27: z ciekawości zapytam, odebrałeś już towar do tego czasu? ile to mniej więcej trwa bo ja też składałem reklamacje przeszło tydzień temu lecz wyświetla mi sie ten sam komunikat "Twój towar jest weryfikowany przez autoryzowany serwis producenta"
  • Odpowiedz
@matelusz: finalnie skonczylo sie na... niecalych 9 tygodniach, pad dwukrotnie oddawany bo dali jakies gowno w zamian, dopiero za 3 razem chyba w losowaniu trafil mi sie nowy sprawny pad. Oczywiscie kazda "naprawa" to byly max terminy, 5+2+2 tygodnie, za 3 razem odrzucili mi reklamacje, przy okazji podobno "zgubili" pada i wyslali innego, chyba zebym imby nie robil ze zwrotem hajsu xD

Do dzis sie dziwie ze sie nie w-------m
  • Odpowiedz