Ziomki, szukam samochodu do 60k w leasing z salonu. Jeżdżę po mieście prawie wcale, głównie wycieczki po Polsce - góry, jeziorka - głównie autostradą (zazwyczaj 3/4 trasy to trasy szybkiego ruchu). Potrzebuję hatchback badź kombi, bo przewożę zazwyczaj dwa rowery w środku przy złożonych siedzeniach + bagaże w plecaku.
Nie jeżdżę szybko, zazwyczaj 120 - 140 na autostradach. Chciałbym aby było w miarę cicho i nie bał się wyprzedzać czasem TIRów xD
Interesują mnie: - Skoda Fabia Combi - Scala? - Octavia III bo jest na wyprzedaży za 65k~ - Fiat Tipo 120 T-jet HB - 95km chyba jest zbyt mułowate. - Dacia Duster / Sandero Stepway? - Nowe Renault Clio mi się podoba ale chyba jest ciut za małe ale w środku przyjemne
Chyba to się mieści w budżecie. Pomożecie? Chodzi mi o niskie koszty eksploatacji, niezawodność, babę mam więc może być dupowóz :D
Dlaczego diesel? Robię rocznie jakieś 15k, chyba że zdarzy się dłuższa wycieczka. Zazwyczaj robię jednorazowo kilkaset kilometrów.
@h0llow00: Nie chcę przekraczać aż tak budżetu. Czy Skoda z 115km silnikiem będzie ok? Scala jest jednak bliżej granicy 60k, kwestia jakie jest wyciszenie w środku.
@Adam_pasztecik_czwarty: ten budżet to Fabia w kombi za 65 pewnie już będzie dobrze wyposażona, tylko bierz klimę w auto(bo mnie drażniło już kręcenie tymi gałkami ( ͡°͜ʖ͡°) ), dobrze wspominam ten samochód dlatego też śmigam teraz octavią.
@Adam_pasztecik_czwarty: no klasa B więc nie spodziewaj się leżaka z tyłu, co do wyciszenia nie było dramatu, przy autostradzie można normalnie rozmawiać, zresztą wybierz się na jazdę próbną. Dużo zależy od opon, ja miałem 215 i było okey.
@Adam_pasztecik_czwarty: Trudno załadować 2 pełnowymiarowe rowery do środka. Ja w passacie miałem z tym problem i do tego jeszcze obtarcia się pojawiają. Raczej bagażnik na haku i trzecią tablica. Bo ładowanie na dach to też dramat.
@Adam_pasztecik_czwarty: Astra 1.4 w fabrycznym gazie? Podobno duże rabaty dajo jak się dopytać. Ale nie wiem ile to teraz kosztuje, kiedyś było ok 65k katalogowo.
Okej, to jeszcze pytanie. Umawiać się na jazdy próbne w swoim mieście od razu czy najpierw sprawdzić jakie ceny oferują w salonach w Polsce i najwyżej od razu negocjować cenę z tych najtańszych salonów?
@Adam_pasztecik_czwarty: Dostaniesz różne ceny i rabaty w różnych salonach. Pytaj wszędzie. Teraz wciskają małe silniczki bo taka polityka klimatyczna. Ja do floty mam upust do 30% od ceny katalogowej więc mają z czego zejść.
@Adam_pasztecik_czwarty: Wiadomo że się uda. Ale jak masz nowe auto to bagażnik na hak jest lepszy. Oczywiście montujesz hak nie oryginalny demontowalny. Często salony proponują oryginał bądź zamiennik.
@Adam_pasztecik_czwarty: Zależy jak bardzo kierujesz się kryterium cenowym. Jeśli cena jest nieprzekraczalna dla Ciebie, to kop, dzwoń. Jak jest to rób jak Ci wygodniej.
@Endrius: W leasingu to tak nie boli, ale jednak Corollę odrzuciłem bo muszę oddać im 10k więcej, a ostatnie akcje serwisowe no i podniesienie ceny mnie zniechęciły do tej marki. Jeszcze niedawno widziałem Aurisy bądź Corolle wokół 60k
Nie jeżdżę szybko, zazwyczaj 120 - 140 na autostradach. Chciałbym aby było w miarę cicho i nie bał się wyprzedzać czasem TIRów xD
Interesują mnie:
- Skoda Fabia Combi
- Scala?
- Octavia III bo jest na wyprzedaży za 65k~
- Fiat Tipo 120 T-jet HB - 95km chyba jest zbyt mułowate.
- Dacia Duster / Sandero Stepway?
- Nowe Renault Clio mi się podoba ale chyba jest ciut za małe ale w środku przyjemne
Chyba to się mieści w budżecie. Pomożecie? Chodzi mi o niskie koszty eksploatacji, niezawodność, babę mam więc może być dupowóz :D
#samochody #skoda #fiat #dacia
Dlaczego diesel? Robię rocznie jakieś 15k, chyba że zdarzy się dłuższa wycieczka. Zazwyczaj robię jednorazowo kilkaset kilometrów.
@h0llow00: Nie chcę przekraczać aż tak budżetu. Czy Skoda z 115km silnikiem będzie ok? Scala jest jednak bliżej granicy 60k, kwestia jakie jest wyciszenie w środku.
@gruby_dinosaur: Posiadasz? Jak się tym wyprzedza? :)
@gruby_dinosaur: nie nadaje się nawet na taksówkę a co dopiero na jeżdżenie po autostradzie
Astra 1.4 w fabrycznym gazie? Podobno duże rabaty dajo jak się dopytać. Ale nie wiem ile to teraz kosztuje, kiedyś było ok 65k katalogowo.
Okej, to jeszcze pytanie. Umawiać się na jazdy próbne w swoim mieście od razu czy najpierw sprawdzić jakie ceny oferują w salonach w Polsce i najwyżej od razu negocjować cenę z tych najtańszych salonów?
Zależy jak bardzo kierujesz się kryterium cenowym. Jeśli cena jest nieprzekraczalna dla Ciebie, to kop, dzwoń. Jak jest to rób jak Ci wygodniej.