Wpis z mikrobloga

@starypijany123: właśnie na Alipaczce do tej pory sprawdzałem i tam tracking kończy się na wpisie o załadowaniu na samochód do doręczenia, tego ostatniego o doręczeniu już nie ma (i w sumie tylko tam, każdy inny serwis trackingowy oznacza ją jako doręczoną). Na trackingu poczty zero wyników.
@rivaldo91: jeśli spotkała ją podobna sytuacja do mojej to mam dla Ciebie złą wiadomość, pisałem z supportem DHL Paket i napisali mi, że paczka zwrócona do nadawcy (a jak zamawiałeś hulajnogę Xiaomi od Gshoppera z Aliexpress to już prawie pewnik, ze znajomym składaliśmy zamówienie w tym samym czasie, obaj napisaliśmy do supportu i obaj dostaliśmy odpowiedź, że paczka wraca do nadawcy).
jeśli spotkała ją podobna sytuacja do mojej to mam dla Ciebie złą wiadomość, pisałem z supportem DHL Paket i napisali mi, że paczka zwrócona do nadawcy (a jak zamawiałeś hulajnogę Xiaomi od Gshoppera z Aliexpress to już prawie pewnik, ze znajomym składaliśmy zamówienie w tym samym czasie, obaj napisaliśmy do supportu i obaj dostaliśmy odpowiedź, że paczka wraca do nadawcy).


@DeltaUjemna: Tak właśnie zamawiałem hulajnogę Xiaomi od Gshoppera z Aliexpress. Wiadomo
@madanne: odpisał dopiero jak otworzyłem spór, ale w sumie nie miał nic specjalnego do dodania, wczoraj zaakceptował moją propozycję czyli pełny zwrot pieniędzy i dzisiaj miałem całą kwotę u siebie na koncie.
@DeltaUjemna: możesz podrzucić mi maila dhl lub link, gdzie wysyłałeś zapytanie o paczkę? Polski dhl parcel nie chce się zająć sprawą, bo nie mają nr paczki w systemie, a na niemieckiej stronie nie umiem się odnaleźć.
@szymon-ambroziak: zacznij od tego co polecałem wyżej, czyli skontaktuj się najpierw z supportem DHL Paket, żeby mieć potwierdzić co się stało z paczką i czy rzeczywiście odesłali ją do nadawcy i zrób screena całej rozmowy, będziesz miał jako podkładkę pod spór. Jak nie masz możliwości jeszcze założyć sporu to napisz do supportu ali, żeby Ci odblokowali, bo gość nie czyta wiadomości i nie masz się z nim jak skontaktować, a masz