Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
Ma ktoś doświadczenie z Jaguarem X-Type 2,5v6/3.0v6 i Volvo V50 2,4 170KM / 2,5T? Docelowo LPG

Waham się pomiędzy tymi dwoma autami, za Jaguarem przemawia napęd 4x4, oryginalność, za Volvo wiek, podejrzewam że tańsza eksploatacja jeśli chodzi o części. Niestety ale 2,5T AWD ciężko znaleźć więc ostatecznie byłoby to 2,4 170KM.

może ktoś coś ciekawego na ten temat powiedzieć? Jak z blacharka w V50?
#volvo #v50 #xtype #jaguar #x-type #motoryzacja #samochody
  • 23
  • Odpowiedz
@jestem_legenda: Jeśli chodzi o X-Type 3,0 V6, mam bardzo dużo informacji od użytkownika takiego Jaguara, nawet osobiście przejechałem tym samochodem kilka tysięcy km. I ani nie mogę powiedzieć o tym że w ten samochód można "się #!$%@?ć", ani tym że często coś szwankuje z elektryką.

Jeżeli ktoś Ci powie że jest to Mondeo MK3 w innym ubraniu, to niestety to nie prawda. 3,0 ma bardzo mało wspólnych części z Mondeo,
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Iceman_: obejrzałem 4 X-Type i owszem progi w każdym były albo do wymiany albo konserwacji. Ale czy to taki duży problem? Na allegro 300zl 2 progi więc w 1000 z wymianą bym się zmieścił. Najgorzej że bardziej kombi mi się podoba s ich jest kilka w całej Polsce. Z czego większość już obejrzałem.
  • Odpowiedz
Na allegro 300zl 2 progi więc w 1000 z wymianą bym się zmieścił.


@jestem_legenda: Jak ktoś Ci za 700zł, wytnie progi, a zapewne i kawałek podłogi, wstawi nowe, zakonserwuje i pomaluje, i zrobi to tak żeby miało ręce i nogi, a przy tym ładnie wyglądało, to problemu nie ma. U mnie w mieście stawki, za taką robotę są dwu-,albo i trzykrotnie wyższe.

Więc właściwie dylemat Ci się rozwiązuje sam, skoro
  • Odpowiedz
  • 0
@jestem_legenda weź tylko #!$%@? nie jaguar.
Szczególnie z cenami forda. Jestem w stanie wejść w rzeczową dyskusję z każdym kto takie auto faktycznie miał


Całą reszta powtarza głupoty ze ktoś tam miał albo opowiadał. Kijowe, niedopracowane i arcy drogie w częściach i serwisie

2.5t to mega piec
  • Odpowiedz
@jestem_legenda: 2.5t jest bardzo spoko rozwiązaniem. Mam to w XC90 ale sobie chwale. W serii mułowaty ale po lekkim sofcie jest 260KM i 400Nm. Przejechane na takim zesatwie już 50 tys km na LPG (zalozylem sam, koszt - 4k) i to z automatem. Zero klopotow :P
  • Odpowiedz
  • 0
@Iceman_
@jestem_legenda zalezy w jakim są stanie progi. Moich np juz nie było, żeby spawac blacharz musial wyjmowac siedzenia, zdejmowac nadkola, wyjąć bak paliwa etc dodatkowo potem konserwacja żeby wszytko ładnie nie pognilo zaraz. Koszt ostateczny raczej nie wyjdzie ponizej 3k(a rozmawialem juz i z innym wlascicielem x typa który wymienial progi, zapłacił 4.5k za wszystko)

@michalmi np?

@bigger arcydrogie?xD No może w ASO, ale tak ogólnie to
  • Odpowiedz
@Usted: Xenony, sterownik skrzyni w automacie (przy kick downie nie wrzuca wyższego biegu lub problemy z wstecznym), czujnik dawki powietrza, rozpadająca się wiązka (grubość przewodów po 0,15mm), oprócz tego dyfer w wersji 4x4 i to są tylko przykłady. Ogólnie x-type niezbyt toleruje złe traktowanie. Dlatego warto szukać egzemplarzy zadbanych i raczej z górnego zakresu widełek cenowych.
  • Odpowiedz
@Usted: Powiedzmy,ze Xtype to jeszcze nie jest taki "prawdziwy jaguar" - bez urazy oczywiscie, ale i tak w nim lista jest spora

- przekladnia kaatowa od anpedy 4x4 , dziala w jednym na 10, zamiennikow jeszcze 2 lata temu nie bylo - generalnie #!$%@? straszna
- druga najwieksza waga to jebiacy sie automat
- w benyzna wypadanie zaplonu - domena chyba wszystkich jagow - polecam wpisy na brnazowych forach. Usmiac sie idzie
- przewody o przekroju wlosow na
bigger - @Usted: Powiedzmy,ze Xtype to jeszcze nie jest taki "prawdziwy jaguar" - bez...

źródło: comment_1593004256y0Xf95z2ZsNsfy0Vt0c46h.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
@jestem_legenda: Mialem i bardzo polecam. W odrownieniu od jaga tu mam wrazenie,ze geny forda pomagaja: np . fajny patent ze "sledziami" do wymiany zarowek. Mega temat. Auto wygodne, fajnie przyspiesza , tylko z automatem i 2.5t pali 8-15
  • Odpowiedz