Aktywne Wpisy
fukinloner +35
Po posiedzeniach Izby Reprezentantów sekretarz stanu Blinken uznaje, że Ukraina może używać amerykańskiej broni do ataków na cele w Rosji.
https://www.nytimes.com/2024/05/22/us/politics/white-house-ukraine-weapons-russia.html
#ukraina #wojna #rosja
https://www.nytimes.com/2024/05/22/us/politics/white-house-ukraine-weapons-russia.html
#ukraina #wojna #rosja
ManyCalavera +130
I jeszcze byłoby coś jakby mi wychodziło, ale zdarza się, że wyniki wydajności przy wyświetlaniu 9 hexów są mniejsze niż przy 100.
Benchmark jest przyspieszony 10 razy i powinien trwać około minuty, dlatego wszystkie wyniki końcowe należy pomnożyć przez 10(później to raczej naprawię/będę skalować) - Moje GTX970 nie jest zbyt słabe aby wyświetlić 108 wierzchołków z 4 teksturami w satysfakcjonującej wydajności.
High Graphics - włącza tło (world environment) a mimo to mam jakieś zakłócenia z wynikiem(powinien być mniejszy niż bez tła)
Znacie jakieś inne metody sprawdzania wydajności niż zliczanie wyświetlonych klatek?
#polemrowkowe #godot #gamedev
Przy optymalizowaniu grafiki przydaje się siedzenie z profilerem a nie zlicznie klatek bo potrzebujesz wiedzieć co zajmuje najwięcej czasu i to optymalizować a zliczanie klatek nic ci nie mówi.
Z godota nie korzystałem więc nie pomogę za bardzo ale powinien mieć jakieś narzędzia profilujące.
Ja sam w unity dlubie mobilke 3d i taka scena