Wpis z mikrobloga

Zamiast tworzyć jakieś przydatne rzeczy, to ja się zajmuję jakimiś głupimi benchmarkami.
I jeszcze byłoby coś jakby mi wychodziło, ale zdarza się, że wyniki wydajności przy wyświetlaniu 9 hexów są mniejsze niż przy 100.

Benchmark jest przyspieszony 10 razy i powinien trwać około minuty, dlatego wszystkie wyniki końcowe należy pomnożyć przez 10(później to raczej naprawię/będę skalować) - Moje GTX970 nie jest zbyt słabe aby wyświetlić 108 wierzchołków z 4 teksturami w satysfakcjonującej wydajności.

High Graphics - włącza tło (world environment) a mimo to mam jakieś zakłócenia z wynikiem(powinien być mniejszy niż bez tła)

Znacie jakieś inne metody sprawdzania wydajności niż zliczanie wyświetlonych klatek?

#polemrowkowe #godot #gamedev
q.....n - Zamiast tworzyć jakieś przydatne rzeczy, to ja się zajmuję jakimiś głupimi ...
  • 1
  • Odpowiedz
@qarmin: gdzieś podstawy masz skopane jak 970 nie daje rady wyświetlić 108 wierzchołków i 4 tekstur :D
Przy optymalizowaniu grafiki przydaje się siedzenie z profilerem a nie zlicznie klatek bo potrzebujesz wiedzieć co zajmuje najwięcej czasu i to optymalizować a zliczanie klatek nic ci nie mówi.
Z godota nie korzystałem więc nie pomogę za bardzo ale powinien mieć jakieś narzędzia profilujące.

Ja sam w unity dlubie mobilke 3d i taka scena
draculeq - @qarmin: gdzieś podstawy masz skopane jak 970 nie daje rady wyświetlić 108...

źródło: comment_1592898383uYm9IFkXAvnn0FJ8UWhAks.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz