Wpis z mikrobloga

Wszyscy Polacy wiedzą, że TVP jest telewizją rządową i mocno wpierającą kampanię obecnego Prezydenta Andrzeja Dudy. Wszyscy dookoła widzą, jak ta telewizja dopuszcza się szerzenia nienawiści wobec innych grup społecznych. Jednak część marek nadal wspiera tę szczujnię i propagandę swoim budżetem reklamowym, m. in. przed i po „soczystych” Wiadomościach o 19:30, czy pełnym chaosu ”Studiem Polska”.

Jako konsumenci powinniścmy powiedzieć dość producentom, którzy dorzucają złotówki do skarbonki TVP, i tym samym PiSu. TVP objęło swoim czasem antenowym patronat nad kampanią prezydencką Andrzeja Dudy, nie pobierając od PiSu (nie od Polaków) ani grosza. Żadne tłumaczenia, że sprzedawcy nie mają wpływu na zawartość programową danej stacji nie powinny ich usprawiedliwiać. Przecież wszyscy wiedzą, jaka jest narracja w danych programach (Wiadomości, Studio Polska), czy nawet w całej stacji TVP Info, i to nie od dziś, a już od kilku lat.

Na przykładzie „Wiadomości” z 13.06 i „Studia Polska” z tego samego dnia sprawdziłem, kto po części sponsoruję kampanię Andrzeja Dudy i mowę nienawiści wobec LGBT+, wykupując czas antenowy pomiędzy tymi, dzielącymi Polaków, programami.

WYJAŚNIENIE: Pieniądze z reklamy -> budżet TVP -> pieniądze na nieoficjalną kampanię Andrzeja Dudy w TVP i mowę nienawiści wobec wybranych grup społecznych!

Marki promujące się przed pasmem Sport + Wiadomości w TVP1 (pomiędzy Sportem a Wiadomościami nie ma reklam):
- Neonet,
- Trisept Max (Polfa Tarchomin),
- Pyralgina (Polpharma),
- Media Expert,
- Ibuprom (USP ZDROWIE),
- Aleric Deslo Active (US PHARMACIA WROCLAW),
- Cillit Bang,
- RTV Euro AGD,
- Gourmet (Purina).

Marki promujące się po Wiadomościach w TVP1, ale nie przed pogodą (pasma reklamowe zostały rozdzielone):
- Tyskie,
- PGNiG,
- PGE,
- Polprozal Max (Polpharma),
- RTV Euro AGD.

Wczorajsze „Studio Polska” to był chyba szczyt nagonki na LGBT+ i wręcz beatyfikacja Andrzeja Dudy. Cały program powinien być wkrótce dostępny pod podanym adresem (odradzam oglądanie) -> https://vod.tvp.pl/website/studio-polska,25116042

Czas antenowy przed tym programem należał do:
- RTV Euro AGD,
- PGE,
- WOSEBA,
- LOTTO (losowanie).

Reklamować się po tym programie postanowili:
- Voltaren (NOVARTIS),
- Tyskie,
- Zatecky (Carslberg Polska),
- Hydro Optima Senior (AFLOFARM FARMACJA).

Zaapelujmy do producentów, aby zaprzestali finansować to coś! Czy chcą przyczynić się do zwycięskiej kampanii Andrzeja Dudy? A może chcą wspierać szczucie jednych grup społecznych, wobec innych? Chcą być odpowiedzialni za tragedie, jakie mogą wyniknąć z takiej nagonki? #polityka
  • 6
@reBR: u nich nawet jakby przestali sie reklamowac to i tak by przezyli bo bedzie wpadac 2mld rok w rok...a jezeli juz by jakos zabraklo to sie dorzuci ustawa.
@reBR:
I co ja mam przestać kupować jakieś produkty bo nie podoba ci się ich sposób reklamy? Uproszcze ci ten proces myślowy do minimum - jeśli produkt jest dobry, spełnia swoją funkcje i ma odpowiednia do ceny jakość to go kupujesz. Twoje życie stanie się dużo prostsze i nam wszystkim - konsumentom oczekującym ze produkt będzie działał a nie wspierał określone ruchy polityczne, tez będzie się żyło lepiej.