@kukurykukokonowe: Jak masz opakowanie po chlebie, paragon i ten plastik co na zdjęciu to możesz iść do sklepu i prosić o wymianę chleba na inny albo o zwrot pieniędzy.
@kukurykukokonowe: Ostatnio kupiłem jakieś #!$%@? mięso na grilla, jakiś zestaw, po otwarciu przed wrzuceniem na ruszt też okazało się zepsute. Napisałem do nich, to chcieli numer paragonu, adres sklepu, nazwę firmy, która dostarczyła towar itd itp. Szkoda mi było czasu na składanie reklamacji za mięso warte 15zł. Więcej stracisz czasu na to wszystko niż zyskasz na tym.
@kukurykukokonowe: to se mejla napisz, człowieku wejdź na stronę biedronki i zakładka kontakt. Tam wszystko jest wypisane, wystarczy chcieć coś zrobić i samemu w minutę znaleźć odpowiedź a nie pisać na mirko "nie umiem złożyć reklamacji, pomocy"
@kukurykukokonowe: Warto im przekazać taką uwagę, że coś jest nie tak z towarem, który sprzedają. Chociaż pewnie gówno to ich obchodzi, bo takich przypadków mają setki. Generalnie biedronka nie ma nic do tego, bo towar dostarczają im zewnętrzne firmy. Ale mimo wszystko muszą mieć kogoś od QC w głównych magazynach, przez które przechodzą produkty spożywcze. Marnotrawienie czasu i tak.
@Imperator_Wladek a dziękuję... A jak zielona kurę kupisz w sklepie to nie pisz że nie świeża tylko zapytaj się tutaj a ja ci napisze że to miopatia mięśniową i miałeś pecha
@kukurykukokonowe: dzwoń do nich na infolinię albo do producenta. Kiedyś w cukrze znalazłem jakieś czarne grudki zadzwoniłem do producenta to mi przysłali w ramach rekompensaty paczkę z dziesięcioma różnymi odmianami cukru xD
Komentarz usunięty przez moderatora
Ale serio, to strata czasu ( ͡° ͜ʖ ͡°)