Wpis z mikrobloga

@lithium3r: Generalnie to ta sama półka, co np. Valvoline SynPower. Standardowy olej 100% HC, bez żadnych ponadprogramowych dodatków, sztucznie podbijających "jakość" :).
Generalnie, Advance Ultra to olej rekomendowany do Dukatów w ogóle.
@Glenroy a jak wypada w porównaniu do Castrol Power 1 Racing ? Jeździłem wcześniej na nim. W specyfikacji Castrol ma API SL a Shell SN więc teoretycznie Shell powinien być lepszy ?
swoją drogą, co się stanie, gdy każdy zacznie lać valvoline synpower do motocykli na tor oraz na wyścigi itd? Nic?


@Hamza: A co miało by się stać? :)
Wiadomo, że oleje HC+PAO będą lepsze, niż samo HC, że są odporniejsze mechanicznie i termicznie. Ale stosując olej o lepkości adekwatnej do sytuacji i regularnie go wymieniając, totalnie nic mu nie będzie.
Jeżeli do codziennej jazdy lejesz 10W40, do to torówki dajesz już
@Glenroy: nie pamiętam czy to Ty czy ktoś inny, wspominał, że składa motocykle torowe czy coś podobnego, wydajesz się mieć duże doświadczenie, wiedzę, stąd ten wpis ( ͡° ͜ʖ ͡°)
a jak wypada w porównaniu do Castrol Power 1 Racing ? Jeździłem wcześniej na nim. W specyfikacji Castrol ma API SL a Shell SN więc teoretycznie Shell powinien być lepszy ?


@darkroad: Powinien i pewnie jest, akurat Shell to bardzo dobry producent oleum, nie dosyć, że sami sobie produkują bazy, to jeszcze każda partia trzyma praktycznie takie same parametry, co u wielu innych producentów nie jest wcale takie oczywiste :).

Generalnie