Wpis z mikrobloga

@misiekss:

O panie kolego, na ten sprzęt to pan uważaj. Nie wiem ile masz doświadczenia, ale nawet jak mnóstwo, to też się pilnuj. No chyba, że nową generacją da się jeździć ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Miałem starego dość długo. Zrezygnowałem z tego sprzęta jak się pewnego dnia #!$%@?łem trzy razy na odcinku 50 km. Za każdym razem z własnej winy. Letni, suchy dzień, górska droga, zawsze jeździłem
  • Odpowiedz
@HetmanPolnyKoronny: progres w każdym względzie (oprócz spalania xD)
Stary się zajebiście odpychał (szczególnie jak vboost kopie) ale przy nowym to padaka. 1700 to POTWÓR. Naprawdę #!$%@? mnie przy każdym mocniejszym odkręceniu.
Hamulce - nowy ma czym hamować, na starym zdarzyło się, że po głupim odkręceniu manetki trochę mi brakowało miejsca xD ale nie ma się co dziwić, masa nowego trochę większa a hamulce dzieli kilkanaście lat. ABS, potężne tarcze.
Spalanie -
misiekss - @HetmanPolnyKoronny: progres w każdym względzie (oprócz spalania xD)
Star...

źródło: comment_1591043326BdHUlvY7mm1aZVtBmuhtip.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
Opowiedz coś więcej, jak to zrobiłeś, że 3 razy się #!$%@?łeś? XD


@misiekss:

Kręta, raczej górska droga z Istebnej do Bielska-Białej przez Salmopol. Jeździłem tam codziennie. Trudny technicznie kawałek jeśli się jechało Vmaxem. Przyczyny zawsze takie same. Albo dupa odjechała na łuku, bo piasku trochę było i wierzgnął, albo przy hamowaniu podczas zjazdu odjechało przednie koło w bok, albo po prostu przegiąłem na zakręcie (chyba tylko w tym motocyklu można przegiąć
  • Odpowiedz