Wpis z mikrobloga

Czołem Mireczki. Mam problem z paskiem zakupionym na #eobuwie. Pasek zakupiony został w listopadzie zeszłego roku. Na zdjęciu srednio to widać, gdyż zrobiłem je jakis czas temu pod skosem, ale te prostokąty w srodku paska sa dość niestarannie wykonane, po prostu zakończenia nie sa proste, tylko w dwóch miejscach dość krzywe. Niestety na początku olalem sprawę zamiast odesłać , stwierdziłem ze nie rzuca to się tak w oczy. Po jakimś czasie dość mocno zaczal schodzić lakier z paska (odrzucili reklamację twierdząc, ze na to wplywaja codziennie czynniki "tarcia"). Malo tego, w lewym dolnym rogu widoczne jest pęknięcie, które raczej nie wyniknęło z "tarcia", a nie mam zwyczaju obijać paskiem o jakieś przedmioty, a to nie jest jakiś plastik. Nie odniesli w reklamacji do pęknięcia, tylko do zdartego lakieru i stwierdzili ze pasek nie ma żadnych wad produkcyjnych. Jak myślicie, czy jest o co z nimi walczyć? Odwołanie, rzeczoznawca? Mowie bardziej o pęknięciu oraz o tych mniej starannie wykonanych prostokątach w pasku, gdyz zdania na temat schodzącego lakieru pewnie nie zmienią.

Dodatkowo, czy znacie jakieś sposoby na ewentualne zrewitalizowanie, tak, aby chociaz poprawić ta zdrapana część ? Nie wiem, jakis lakier do paznokci?

#reklamacja #modameska #ccc #rzeczoznawca
Pobierz
źródło: comment_1590933822UbjAHC9iyKiBuhYFqSlhVb.jpg
  • 5
@Leniek: Ale na samym początku nie było pęknięcia. Mało tego - rozmawiając na infolinii Rzecznika Praw Konsumenta powiedzieli, ze mimo, ze minęło pol roku, mogę odwoływać sie do wad, które zauważyłem na początku. I teoretycznie im to podkreśliłem, a oni sie do tego sami nie odwolali.