Wpis z mikrobloga

#wot #worldoftanks
Po obejrzeniu jednej z powtórek na EBR 105 wpadłem na pewien pomysł rebalansu tego pojazdu i ciekawi mnie co o tym sądzicie. Mechanika trochę inna niż w przypadku zwykłych lightów, polegająca na sporym ograniczeniu zasięgu widzenia (w stosunku do obecnego). Pozostawienie mobilności pojazdów kołowych na obecnym poziomie, zachowanie również fantastycznego działa. Pozostaje pytanie, czy strzały za zero w koła powinny być w takim przypadku zachowane, czy jednak obrażenia większe lub mniejsze za każdy taki strzał.
Moim zdaniem rozwiązanie nie tylko wprowadziłoby odmienną mechanikę gry, ale również miałaby odzwierciedlenie w rzeczywistości. Wykrywanie wrogich pojazdów przy zastosowaniu optyki i kamuflażu pozwala na zwiększenie zasięgu widzenia (typowa mechanika pasywnego spotowania), co innego w przypadku wykrywanie wroga przy 100 km/h
  • 14
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Hinazuki: Strzały za 0 w koła nie są za 0, bo koła je blokują, tylko EBR ma bardzo wysoko zawieszony kadłub. Dodatkowo przednie i tylnie koła prawie nie pokrywają się z kadłubem lub jest za nimi skątowany pancerz 40mm (w przypadku przodu). Po prostu kadłub jest strasznie mały, a rng w wot często znosi strzały.
  • Odpowiedz
@Hinazuki: Bez przesady, ogarnięty gracz w lajcie raczej porobi przeciętnego w kołowcu. Ludzie pamiętają tylko te sytuację, w których kołowiec wpada na pełnej, robi milion uników i ucieka, o pozostałych, w których im się nie udaje ta sztuczka, a są częstsze, zapominają.
By kołowiec porządnie #!$%@?ł musi go prowadzić jakiś kozak, huszarz_pl 1100 wna ginący w pierwszej minucie jedyne kogo może #!$%@?ć to swoją drużynę
  • Odpowiedz
@dwuitownik: Co nie zmienia faktu, że mechanika niszczenia kółek powinna być zmieniona. 1 zniszczone koło nadal nie spowalnia go do poziomu lekkich z 10 tieru, dopiero 2 zniszczone koła go spowalniają do poziomu t-100lt. IMO każde zniszczone kółko to powinien być drop prędkości o 20km/h. Przy 4 rozwalonych staje w miejscu. Wtedy strzelanie w kołowce z HE miałoby większy sens. Dodatkowo zwiększenie oporów dla gruntu na umiarkowanie miękkim i miękkim
  • Odpowiedz
@dwuitownik: Przy czym ta asysta też mogłaby być mnożona przez liczbę kół jakie zniszczysz. Po 25% za koło. Bo czasem jest tak że kilku graczy rozwali różne kółka, a samochodzik dalej sie porusza i trudniej go ustrzelić niż unieruchomiony pojazd gąsienicowy. Więc asystę mógłby dostać każdy z graczy, który go spowolnił. Taki mix asysty za spota i detrack.
  • Odpowiedz