Wpis z mikrobloga

@knet4: Ja studiuję zaocznie - typowa infa stosowana na AGH, pełno gówno-przedmiotów wydziałowych, programowanie na drugim semestrze to żart - proste pętle i rysowanie logo/krzaczków z * jak w C w gimnazjum xd
  • Odpowiedz
@knet4: no ja studiowałem infe stosowaną czyli tą przed techniczną i zgodzę się z @Wolsky dużo śmieciowych przedmiotów pokroju metaloznawstwa czy różnych mechanik płynu, chemii i takich tam. Mega się tam traci czas na takie gówna. Poziom przedmiotów informatycznych mimo, iż nie ma tego dużo jest jednak w miarę ok. Może my mieliśmy spoko gości na labach akurat.
  • Odpowiedz
@knet4: zgadzam się z kolegami powyżej. Poziom przedmiotów informatycznych niezły, jednak masa przedmiotów związanych z modelowaniem procesów fizycznych np wymiana ciepła i masy, metaloznastwo zabierająych masę czasu na sprawozdania i nauke do kolosów, co jest czasochłonne i zupełnie zbędne informatykowi. Jako student obecnie 6 semestru, nie poleciłbym Ci tego kierunku, lepiej iść na zwykłą informatykę na "słabszą" uczelnie typu UP, UEK czy PK i mieć więcej czasu na samodzielny rozwój umiejętności
  • Odpowiedz
@raFFcio: ??? ten wydział proponuje konkretną specjalizację i tak wtedy miałem za mały wynik z matury, ale przecież mogłem poprawić(zrobiłem dla siebie maturę za rok i spokojnie miałbym o wiele więcej punktów) oraz pójść sobie za rok niemniej jednak piszę z punktu widzenia np programisty, bo jeżeli pójdziesz w kierunku wydziałowym czyli coś związanego z np MES albo po prostu symulacjami numerycznymi, to jest to najlepszy wydział w Polsce i nadal
  • Odpowiedz
@raFFcio: xD Dałem gościowi info, bo o to prosił. W uczelnie mam #!$%@?, bo i najlepszy wydział mnie niczego nie nauczy, co przydałoby mi się choć w ułamku w pracy, jestem tam tylko i wyłącznie dla papierka.
A co tam, kolega łechta ego elitarnym wydziałem? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0