Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Mirki mam pytanie może głupie może mądre...
Otóż mam 30 lat i nigdy nie próbowałem żadnych narkotyków. Jakoś miałem zawsze takie towarzystwo, wśród którego narkotyki nie były zbytnio popularne, no i pamiętam szkolną indoktrynację, że narkotyki niszczą mózg itp. jakoś sam też wcześniej nie interesowałem się specjalnie tematem. Ostatnio z ciekawości zaglądałem na różne fora i zmieniły one mój światopogląd. Otóż okazuje się między innymi, że większość narkotyków w małych dawkach jest mniej toksycznych niż alkohol. Nie jestem raczej osobą, która goni za ulotnymi przyjemnościami. Nigdy nie byłem ani chwili od niczego uzależniony. I teraz pytanie chciałbym spróbować kilku narkotyków w ramach rozwoju osobistego, w sensie zdobyć nowe doświadczenia i sprawdzić jak się będę w ich trakcie zachowywał. Jestem laikiem, ale z tego co się interesowałem chciałbym spróbować:
-lsd/psylocybina ze względu na doświadczenia typu śmierć ego, inna perspektywa na otaczający nas świat
-mdma, doświadczenie silnego uczucia miłości i empatii do ludzi wokół
-kokaina, sprawdzenie jak to jest być w 100% pewnym siebie
-marihuana, ze względu na pewne lżejsze doświadczenia psychodeliczne, można sprawdzić czy źle się nie reaguje na narkotyki bez dużego ryzyka
Czy narkotyki dadzą mi to czego szukam? Czy raczej się zawiodę i służą one jedynie do osiągnięcia chwilowej przyjemności? Czy w ogóle to głupi pomysł i lepiej się nie pchać i jeżeli tyle przeżyłem czysty to niech już tak zostanie?
#narkotykizawszespoko

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
ID: #5ece98c6b940832ef250ed09
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: LeVentLeCri
Wesprzyj projekt
  • 18
  • Odpowiedz
Nigdy nie byłem ani chwili od niczego uzależniony.


@AnonimoweMirkoWyznania: ile czasu dziennie siedzisz na wykop/ fb?

Masz odpowiednie BMI?